Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ser dem överallt. Bara för att jag inte vill ha dem antagligen...Har äntligen fått tag på chili cheese-ringarna, ska testas ikväll
Jag köpte också en nu under eftermiddagen! haha.Man kan alltid lita på buke
Svarar mig själv! Nu är den micrad och klar! Ser förjävlig ut, men luktar jättegott av varm choklad - som det också smakar ganska mycket som.Jag köpte också en nu under eftermiddagen! haha.
Tack för din insatsSvarar mig själv! Nu är den micrad och klar! Ser förjävlig ut, men luktar jättegott av varm choklad - som det också smakar ganska mycket som.
Svag hiss.
Kan nån snälla testa denna???
Visa bifogad fil 154443
Hallå vad tyckte dottern då? Känns som en produkt där man vill se en större mängd recensioner innan man själv eventuellt vågar provaJaha. När jag efter 16 timmar hemifrån skulle värma Choco loco-pizzan så visade det sig att dottern redan ätit upp den
Jag får väl köpa en ny
T o m på bensinmacken såg jag dem ikväll!Jag ser dem överallt. Bara för att jag inte vill ha dem antagligen...
Haha, ja ungefär så. Den var ju inte äcklig eller så, helt okej. Men samtidigt ganska intetsägande.En kollega köpte idag och testade.
Fick en recension nyss, "inte super, en rostmacka med Nutella är godare " 2/5 Billys.
Hallå vad tyckte dottern då? Känns som en produkt där man vill se en större mängd recensioner innan man själv eventuellt vågar prova
Tycker du får ha ett snack med M om detta!Rimlig fråga men det sms:et har hon tyvärr inte svarat på.
Har testat 4 nya saker.
Cloetta skumtomtar med smak av päron. Min man köper alltid dem och jag brukar smaka en av årets smak. Tycker inte om dem jättemkt men originalet är nog godast. Svag hiss.
Häagen Dazs Red velvet cheesecake, älskar red velvet normalt sett men blev besviken. Smakade typ inget. Diss.
Ben and Jerry Peaces, båda smakerna. Jag brukar gillar B&J men dessa får faktiskt en diss. Var tog de här kakdegsbitarna de hade i påsen tidigare vägen? Myyyycket godare.
Det är små bitar med glass och choklad runt om, ena smaken är med cookie dough och den andra är med salted brownie caramel.Vad är det för ny Ben and Jerry?