Hiss och diss del 5

Jag vill hissa Lantchips' veganska chips med smak av gräddfil och lök. :d
De dök upp för ett par veckor sedan i ena butiken i byn och de är jättegoda.
Sen kanske de har funnits längre än så, men de är nya för mig iaf. Som jag har längtat efter fler chipssmaker som inte innehåller mjölk! Lättsaltade, grillchips och dill & gräslök blir tråkigt i längden.
Dessa är (enligt mig) MYCKET godare än de veganska linschipsen med sourcream & onion eller ranch som finns.
/ en mjölkproteinallergiker som saknar Estrellas sourcream & onion, men som hittat något som nästan är lika gott.
 
Chili cheese ringar intagna. Lite styrka, så man känner det i munnen, men tyckte den var konstant oavsett om man bara åt en eller flera ringar, inget som byggdes upp. 3 åriga dottern ger recension "lagom starka" och ville ha 10 till efter de första 5 (brukar inte tycka om stark mat), och har druckit en barnmugg med mjölk till.

Dock tycker jag bättre om både ostsmak och textur på vanliga ostbågar, så skulle jag vilja ha ostbågar med lite styrka tar jag nog OLWs med jalapeno istället.
 
Diss :down: jag gillar verkligen churros med glass så tänkte den kanske kunde va god men nä. Trist och bitarna churros kändes verkligen mest gamla
Screenshot_2024-10-05-20-03-19-564_com.android.chrome-edit.jpg
 

Liknande trådar

Mat Hiss till Garants Nöt & Grönt-färs! God smak men lite vattnigare konsistens än vanlig köttfärs, vilket inte är så konstigt med tanke på...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 085
Senast: hundtant
·
  • Låst
Mat Förra tråden är full, så här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss ;)...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
212 890
Senast: Enya
·
  • Låst
Tjatter Okej, här fortsätter vi hissa eller dissa (nya eller oftast hyfsat nya) produkter! Jag börjar med nya Sia Citroningefära, HISS...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
216 709
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp