Mineur
Moderator
Gud vad gott det låter!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gud vad gott det låter!
Alltså ost och sött är ju inte främmande egentligen och många efterrätter med choklad kör med cream cheese, så det borde inte vara någon chock.Angående Billys-pizzan med ost kan jag meddela att jag en gång, i ett något berusat tillstånd och av högst oklar anledning, provat mac n cheese med Nutella. Tog alltså en gaffel överbliven mac n cheese från en kompis tallrik och doppade i Nutellan som en annan kompis fått in som tillbehör till sina churros. Det var JÄTTEGOTT. Men det skulle jag inte erkänna för en levande själ (fast nu gjorde jag tydligen det ändå).
Tack, det är snällt av dig att försöka få smålulliga Mineur att framstå som någon slags finsmakare som egentligen har stenkoll på lägetAlltså ost och sött är ju inte främmande egentligen och många efterrätter med choklad kör med cream cheese, så det borde inte vara någon chock.
DalarnaVilken del av Sverige bor du i? Vi har de på lite extrapris på mitt jobb
Jag har inte provat risifruttin men här har du ett bra tips om du gillar mango:Åh! Ser farlig ut, älskar mango!
Jag håller med, ligger fortfarande en halv i väskan för jag klarade inte av att äta mer.. får typ hosta av det artificiella på vissa bars.Neeeej, diss!!! Väldigt artificiell? smak.
Visa bifogad fil 154637
Ah! Då är de lite väl långt till sthlmDalarna
Gud vad gott det låter!
Äsch, det är ju bara lite algerOgillar att jag upptäckt att de använder karragenan men så ofta äter vi det inte men den såsen var gooood!
Är det inte på St. Andrews universitet som en av specialiteten bland studenter är friterade mars bars?
Läste de här två inläggen i rad lite för snabbt och tänkte att nä nu har de tappat det helt där uppe i Dalarna...Dalarna
Äsch, det är ju bara lite alger
Jo men alltså allt kan vara cancerogent. Nu använder jag aldrig 36% grädde heller men cancerogent är typ det mesta tyvärr.KAN vara cancerogena meeen jag undviker helst den i "skitgrädden" på 36 %
Ren äkta vispgrädde på 40 % ska de va . RisigRisigr
Jo men alltså allt kan vara cancerogent. Nu använder jag aldrig 36% grädde heller men cancerogent är typ det mesta tyvärr.
Jo men alltså allt kan vara cancerogent. Nu använder jag aldrig 36% grädde heller men cancerogent är typ det mesta tyvärr.
Jag har inte provat risifruttin men här har du ett bra tips om du gillar mango:
Visa bifogad fil 154727
Väldigt god, extremt krämig och lagom söt. Jag brukar inte gilla annat än "röda smaker" i yoghurt/kvarg vanligtvis men denna var jättegod.
Hissar förresten mango-smaken på Risifrutti, men dissar batchen jag fick då riskornen var något underkokta.