Hiss och diss del 5

Angående Billys-pizzan med ost kan jag meddela att jag en gång, i ett något berusat tillstånd och av högst oklar anledning, provat mac n cheese med Nutella. Tog alltså en gaffel överbliven mac n cheese från en kompis tallrik och doppade i Nutellan som en annan kompis fått in som tillbehör till sina churros. Det var JÄTTEGOTT. Men det skulle jag inte erkänna för en levande själ (fast nu gjorde jag tydligen det ändå).

:bag:
 
wiolqx2zixgqhpbln7hh.webp

Det här var inget vidare. Smakade bränd olja med en massa citronsyra.
 
Angående Billys-pizzan med ost kan jag meddela att jag en gång, i ett något berusat tillstånd och av högst oklar anledning, provat mac n cheese med Nutella. Tog alltså en gaffel överbliven mac n cheese från en kompis tallrik och doppade i Nutellan som en annan kompis fått in som tillbehör till sina churros. Det var JÄTTEGOTT. Men det skulle jag inte erkänna för en levande själ (fast nu gjorde jag tydligen det ändå).

:bag:
Alltså ost och sött är ju inte främmande egentligen och många efterrätter med choklad kör med cream cheese, så det borde inte vara någon chock. :D
 

Liknande trådar

Mat Hiss till Garants Nöt & Grönt-färs! God smak men lite vattnigare konsistens än vanlig köttfärs, vilket inte är så konstigt med tanke på...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 110
Senast: hundtant
·
  • Låst
Mat Förra tråden är full, så här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss ;)...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
212 964
Senast: Enya
·
  • Låst
Tjatter Okej, här fortsätter vi hissa eller dissa (nya eller oftast hyfsat nya) produkter! Jag börjar med nya Sia Citroningefära, HISS...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
216 776
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp