Hiss och diss del 5

Hiss!
Goda, smakar päron och inte syntetiskt.
1000003463.webp

Skärmklipp.webp

Svårt. Precis som andra nämnt när den här var uppe sist så är det ganska sjukt att kaffe och digestive får representera en filmkväll. Är det Sound of music på projektorn på ålderdomshemmet som avses?

Den smakade gott, okej. Jag är inte speciellt förtjust i kaffesmak på choklad så att jag tyckte den var okej är nog kanske egentligen inget positivt? Kaffesmaken är väldigt mild. Digestive tillför ju inte så mycket mer än ett ganska mediokert krisp.

Ingen diss, för den var god men den hamnar väldigt, väldigt långt ner på listan om jag skulle ranka alla marabous smaker. Jag hade hellre sett att de körde hårdare på just kaffet (det är ju en ganska ovanlig smak) för de som gillar den typen av godis.

Skärmklipp.webp

Hiss!

Jag har använt Vichys deo med röd kork i många, många år då det varit den enda som funkat på mig. LdB och andra billigare alternativ har jag alltid börjat lukta svett av mot slutet av dagen om jag gör minsta ansträngning.

Men den här fungerar bra! Dessutom otroligt skönt med stick istället för roll-on. Den luktar väldigt gott, inte för starkt tycker jag men är man jättekänslig kanske det blir jobbigt. Det bästa är ändå priset, 45 kr kostar denna och håller också längre (själva burken, inte effekten) än Vichys för 119 kr.

Liknande trådar

Mat Hiss till Garants Nöt & Grönt-färs! God smak men lite vattnigare konsistens än vanlig köttfärs, vilket inte är så konstigt med tanke på...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 195
Senast: hundtant
·
  • Låst
Mat Förra tråden är full, så här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss ;)...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
213 170
Senast: Enya
·
  • Låst
Tjatter Okej, här fortsätter vi hissa eller dissa (nya eller oftast hyfsat nya) produkter! Jag börjar med nya Sia Citroningefära, HISS...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
216 967
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar