De flesta med smaker (många iaf) är inte 200 g nej.Jag ger den här en diss. Tycker att pepparkakssmaken tar över för mycket tyvärr. Ok men inget jag köper igen.
Och WTF, är de bara på 185 gram istället för 200 nu??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De flesta med smaker (många iaf) är inte 200 g nej.Jag ger den här en diss. Tycker att pepparkakssmaken tar över för mycket tyvärr. Ok men inget jag köper igen.
Är nog några år sedan det ändrades. Sänktes priset? Nope så klart inte...Jag ger den här en diss. Tycker att pepparkakssmaken tar över för mycket tyvärr. Ok men inget jag köper igen.
KrympflationJag ger den här en diss. Tycker att pepparkakssmaken tar över för mycket tyvärr. Ok men inget jag köper igen.
Som så mycket annat med andra ord, suck. Inget jag reflekterat över förrän nu när det syntes så tydligt i bild rakt i ögonen på mig. Vet att jag stod i affären i går och försökte se hur mycket olika produkter innehöll, om det var billigare att ta två av ett märke som var på rabatt eller om jag skulle ta den dyrare... jag hittade inte mängden tydligt. Brukar stå tydligt men tycker numera att det är så smått, det som tidigare stått med större siffror och tydligt markerat.Krympflation
Den får en hiss, jättegod!
Visa bifogad fil 154077
Men tänk oooooooooooooooooooooooooom kombinationen gör det hela till en fantastisk upplevelse som ger dig stjärnor till ögon? Just sayinJag gillade inte Marabou pepparkaka, och tycker att den med apelsin är "meh", så kommer definitivt inte att testa den med pepparkaka och apelsin. Jag känner att jag kan ge den en diss utan att smaka ens
Jag har aldrig druckit en enda energidryck och vill inte börja, men till och med jag blir lite sugen varje gång jag ser en Latitude-burk Utseendet är allt höll jag på att sägaVisa bifogad fil 154140
Ännu en diss. Ska smaka grape juice (vindruva), inte så vanligt här i Sverige. Jag har inte druckit grape juice innan så kan inte säga om det är likt. Sambon tyckte den smakade lite smultron och där är jag nog benägen att hålla med lite. Som typ Loka smultron man hällt en massa sötningsmedel i.
God är den inte, för kemiskt söt som de andra. Dock är jag VÄLDIGT kräsen när det kommer till kalorifri läsk/energidryck, gillar i princip inget med fruktsmak. Jag tror jag provat samtliga Nocco, Celsius och Latitude (bortsett från nya smaker senaste månaderna) och tyckte ALLA var jätteäckliga. Extra synd på Latitude för burkarna är så otroligt fina!