Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Allt ris pallar inte att sköljas, har jag märkt av egen erfarenhetDiss på Icas egna jasminris, blev bara en kletig klump trots sköljning innan
HISS Arla creme fraiche dragon/vitlök/citron. Tyckte den var riktigt god! För min egna del kunde det varit lite mer citron/Vitlök men det är lätt ordnat själv.
Visa bifogad fil 153789
Åh jag måste verkligen prova! Undrar var den kan finnas här hmm, tycker jag sett märket nånstans iaf!
HISS
Den borde heta Cherry Sunset, för det är precis det den smakar. Min kollega liknade den vid flytande körsbärs-PEZ (tablettgodis) och jag håller helt med. Äntligen en kolsyrad dryck med körsbärssmak. Gillar du inte artificiellt körsbär så är det dock inget för dig
Det finns! Jag köpte Ranch och salt (?) idag men det fanns sour cream också!
Jag hittade på ICA Maxi igår! Hiss från mig medÅh jag måste verkligen prova! Undrar var den kan finnas här hmm, tycker jag sett märket nånstans iaf!
På temat dåligt ris får Änglamarks basmatiris en stor DISS.
Blir gröt hur man än gör, vi testade ändå flera gånger och olika tillagningssätt. Det hamnade i komposten. Tråkigt, brukar gilla Änglamarks produkter.
Visa bifogad fil 153965
Hur gör du?Men oj! Det där är vårt standardris som vi alltid köper. Har inte upplevt det som grötigt och tycker att jag är rätt kräsen med det...
Exakt, den smakar mest apelsinchoklad och så känner man liiite pepparkakssmak. Hade hellre sett att de gjorde en ren pepparkaksvariant. Apelsinchoklad finns det väl nog av ändå liksom...Visa bifogad fil 153884
Äntligen testat och den var god!
Jag gillar själva krispet från pepparkakan mer än den i apelsinkrokanten, den är liksom inte lika hård utan mer som ja.. kaka. Själva chokladkakan smakar mest apelsinchoklad men det finns en tydlig pepparkaksnot (som även blir lite "kryddig" i halsen som pepparkaka ihop med choklad lätt blir) men den tillför egentligen inte så mycket? Det är gott, men det vore lika gott utan den. Ärligt talat fick den här mig mest att önska att de kunde släpa en "ren" apelsinchoklad utan krokanten.
Men ja, definitivt hiss!
Exakt, den smakar mest apelsinchoklad och så känner man liiite pepparkakssmak. Hade hellre sett att de gjorde en ren pepparkaksvariant. Apelsinchoklad finns det väl nog av ändå liksom...
Blir en redig diss från mig.
Men visst har det funnits Marabou med pepparkakssmak?Exakt, den smakar mest apelsinchoklad och så känner man liiite pepparkakssmak. Hade hellre sett att de gjorde en ren pepparkaksvariant. Apelsinchoklad finns det väl nog av ändå liksom...
Blir en redig diss från mig.
Men visst har det funnits Marabou med pepparkakssmak?
Håller med. Länge sen jag gillade nåt från Marabou.Den får en hiss, jättegod
Jag ger den här en diss. Tycker att pepparkakssmaken tar över för mycket tyvärr. Ok men inget jag köper igen.Visa bifogad fil 153884
Äntligen testat och den var god!
Jag gillar själva krispet från pepparkakan mer än den i apelsinkrokanten, den är liksom inte lika hård utan mer som ja.. kaka. Själva chokladkakan smakar mest apelsinchoklad men det finns en tydlig pepparkaksnot (som även blir lite "kryddig" i halsen som pepparkaka ihop med choklad lätt blir) men den tillför egentligen inte så mycket? Det är gott, men det vore lika gott utan den. Ärligt talat fick den här mig mest att önska att de kunde släpa en "ren" apelsinchoklad utan krokanten.
Men ja, definitivt hiss!