Nu har jag en kantarellpizza i ugnen... är den inte god blir jag oglad på en drös av er
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag bryr mig inte om det står arom eller de specifika kryddorna, så länge det smakar gott. Vi åkte iväg och fikade idag så fick inget tillfälle att smaka!Men åh, denna måste jag spana in!
Om jag hittat rätt ingredienser är jag dock inte så hemskt imponerad om det inte ens innehåller riktiga kryddor utan endast "arom".
vatten, glutenfritt havremjöl* 10 %, rapsolja, socker, surhetsreglerande medel (kaliumfosfater), kalcium, salt, arom, jod, vitaminer (riboflavin (B2), B12, D2).
Alltså du får ju bry dig precis så lite du vill ^^ Jag var mest nyfiken på om de hade i typ kanel och kardemumma bara, eller om det åsyftas något mer. Ibland har ju vissa till och med i pumpa/pumpa-aromJag bryr mig inte om det står arom eller de specifika kryddorna, så länge det smakar gott. Vi åkte iväg och fikade idag så fick inget tillfälle att smaka!
Nää, struten är det äckligaste på hela struten!
Nåååååååå???Nu har jag en kantarellpizza i ugnen... är den inte god blir jag oglad på en drös av er
Måste hissa denna! Åt en hel kaka på en gång, barnet fick några bitarVisa bifogad fil 151491
Svag hiss. Gott med digestive-crunch, men jag tyckte kaffesmaken var mesig. God, men ingen ny favorit.
Nåååååååå???
Det var någon på TikTok som läste och sa nejlika och ingefäraAlltså du får ju bry dig precis så lite du vill ^^ Jag var mest nyfiken på om de hade i typ kanel och kardemumma bara, eller om det åsyftas något mer. Ibland har ju vissa till och med i pumpa/pumpa-arom
Det var någon på TikTok som läste och sa nejlika och ingefära
Jag brukar göra egen pumpkin spice latte. Kokar upp mjölk med kryddor och socker (här kan man ta lagom med socker efter smak) och låter det dra ca 10 min. Sen silar man av kryddorna och blandar med kaffe. Har inte receptet framför mig just nu, men kan leta reda på det senare om någon vill ha.Spännande! Har kikat efter den men inte lyckats hitta den. Är det mkt socker i den? Är känslig för det men vill så gärna ha pumpkin spice! Monin ska ju ha sockerfri syrup, men verkar inte finnas i Sverige.
Vill gärna ha receptJag brukar göra egen pumpkin spice latte. Kokar upp mjölk med kryddor och socker (här kan man ta lagom med socker efter smak) och låter det dra ca 10 min. Sen silar man av kryddorna och blandar med kaffe. Har inte receptet framför mig just nu, men kan leta reda på det senare om någon vill ha.
Ja det brukar ju vara det i pumpkin spice. Ibland även kanel och muskot.Så i princip är det pepparkakskryddorna?
Minns inte om jag lagt in denna förr, men hiss!!
Visa bifogad fil 153775
Jag tycker alla smakerna är goda!
Hm, nåja, bättre än dissSvag hiss. Fyllningen var jättegod men jag gillade inte bottnen. Fyllningen med Tradizionale-botten hade varit perfekt.
Men är det kris och det behövs snabbmat kan jag definitivt tänka mig att köpa igen. Pluspoäng för tunn botten dock.
Hm, nåja, bättre än diss
Vad var det för fel på botten?Det är evigheter sedan jag åt Tradizionale pizza så minns inte ens hur de är tyvärr.
Måste köpa en och jämföra!Jag kände någon konstig bismak plus att jag tyckte den var en aning stabbig. Tradizionale är luftigare även om den också är tunn, och har godare smak.
Måste köpa en och jämföra!