Hade jag har ork hade jag lagt in en sådan där länk men eftersom båda toalettbilderna är på en renskurad toalett iddes jag inte.Kan vi inte skippa toalettbilder i ”godistråden”?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hade jag har ork hade jag lagt in en sådan där länk men eftersom båda toalettbilderna är på en renskurad toalett iddes jag inte.Kan vi inte skippa toalettbilder i ”godistråden”?
Nu har jag också smakat och de får omdömet OK. De är krispiga och smakar ost, och pyttelite chili (sonen registrerade inte ens att de skulle vara starka). Meeen de har en lite bismak av "smörarom" aka bordsmargarin som jag inte gillar. Inte lila mycket som cheese balls, men lite åt det hållet. Dessutom får jag känslan av att jag har ätit dem förut? Har det funnits liknande tidigare?
VA???! Det är ju det äckligaste på hela struten!!!!!!!!!
VAR??
Men nejje! Var de tvugna att slänga dit apelsinen? Annars hade den varit given på önskelistan.
Exakt!!! Blev bjuden på den idag. Pepparkakssmaken var SÅ god, men den där j*vla apelsinen förstörde...Men nejje! Var de tvugna att slänga dit apelsinen? Annars hade den varit given på önskelistan.
Ica maxi här bara.VAR??
Köpte hem denna igår! Ska bli kul att testa. Hört att den ska vara lite mildare i smaken. Jag har Monins sirap i samma smak men det blir så sött även om man tar lite. Så hoppas på denna!
Jag köpte båda igår inte testat än dockSåg att zeroh! kommit med blandsaft med pepparkaksmak och en med skumtomte. Jag vågar inte testa
Spännande! Har kikat efter den men inte lyckats hitta den. Är det mkt socker i den? Är känslig för det men vill så gärna ha pumpkin spice! Monin ska ju ha sockerfri syrup, men verkar inte finnas i Sverige.
Köpte hem denna igår! Ska bli kul att testa. Hört att den ska vara lite mildare i smaken. Jag har Monins sirap i samma smak men det blir så sött även om man tar lite. Så hoppas på denna!
Åh då måste jag kolla nästa gång jag handlar, länge sedan jag var i den hyllan så att säga.Ica maxi här bara.
Jag tänker fortsätta vara motvalls och hissa
Jag tyckte de var helt ok ändå faktiskt. Men inte alls som en äkta brownie dockTestat en Marabou choco Brownie. Lite torr, väldigt tråkig. Har inte ens kunnat förmå mig att äta en till trots godissug Diss från mig!
Inväntar ytterligare recension. Jag äter nästan aldrig choklad men detta låter som något att prova för jag gillar också apelsinchoklad. Om den inte är ännu sötare än vanlig choklad då...Åh då måste jag kolla nästa gång jag handlar, länge sedan jag var i den hyllan så att säga.
Tycker det låter underbart så länge inte pepparkakskryddan är för stark. Apelsinchoklad är ju den bästa chokladen!
Nej smakar exakt apelsinchoklad (Marabous vanlig) med pepparkaksbitarInväntar ytterligare recension. Jag äter nästan aldrig choklad men detta låter som något att prova för jag gillar också apelsinchoklad. Om den inte är ännu sötare än vanlig choklad då...
Men åh, denna måste jag spana in!