Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visa bifogad fil 153531
HISS! Mycket smak.
Visa bifogad fil 153594
HISS! Heliga jesus, den här var farlig!
Visa bifogad fil 153594
HISS! Heliga jesus, den här var farlig!
VA???! Det är ju det äckligaste på hela struten!!!!!!!!!
Det är min FAVORITVA???! Det är ju det äckligaste på hela struten!!!!!!!!!
Jag håller faktiskt med. Har aldrig varit speciellt förtjust i den där chokladklumpen!VA???! Det är ju det äckligaste på hela struten!!!!!!!!!
Det är ju typ hela anledningen till att äta strutglassVA???! Det är ju det äckligaste på hela struten!!!!!!!!!
Men HALLÅ. Man måste ju tala om var den är köpt ocksåDet är min FAVORIT
Normal! Så den lär försvinna, funderar på att bunkra…Men HALLÅ. Man måste ju tala om var den är köpt också
+1!VA???! Det är ju det äckligaste på hela struten!!!!!!!!!
Åh, då måste jag kolla där!Normal! Så den lär försvinna, funderar på att bunkra…
Eller hur! Jag brukar kasta bort den.VA???! Det är ju det äckligaste på hela struten!!!!!!!!!
Och det är alla bortkastade de tagit och lagt i en påse till mig och mina gelikar!Eller hur! Jag brukar kasta bort den.
Visa bifogad fil 153531
HISS! Mycket smak.
Jag var orolig för det också men det blev det inte. Jag behövde inte ens gnugga hårt annat än där det var som allra värst.Blir det inte repig i porslinet av den?
Ja jag funderade på det när jag höll på. Kanske måste ta en tur till hästaffären och bunkra ryktstenar.Hade det inte funkat med en ryktsten också? Det är också pimpsten? Visserligen inget skaft, men ett par rejäla gummihandskar