Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är synd bara att de inte kan gå över till tetraförpackningar. Råd & Röns test visade på skrämmande höga nivåer av bisfenol A i tomater från burkar och även tungmetaller vilket inte finns i tomater på tetra. Så det skulle behövas en bojkott av produkterna så att de går över till pappförpackat istället.Tipsar även om att använda Mutti Polpa istället för andra sorters krossade tomater, de är de absolut godaste enligt mig! Min man gör för övrigt sin pizzasås på bara Mutti Polpa, olivolja och basilika. Det är betydligt billigare än att köpa deras färdiga pizzasås och enligt oss blir det godare
Visa bifogad fil 153361
Det är inte ost.Usch och tvi! Riven gouda kan väl inte kallas pizzaost!! Ger en unken och läskig smak. DISS!!
Visa bifogad fil 153316
Använder också den när jag kokar egen! Men ibland behövs genväg när tiden är knapp! Då vill man ju ha gottiga genvägar.Tipsar även om att använda Mutti Polpa istället för andra sorters krossade tomater, de är de absolut godaste enligt mig! Min man gör för övrigt sin pizzasås på bara Mutti Polpa, olivolja och basilika. Det är betydligt billigare än att köpa deras färdiga pizzasås och enligt oss blir det godare
Visa bifogad fil 153361
Men visst finns de på tetra också? Tyckte att jag nyss såg det i Lidls reklambladDet är synd bara att de inte kan gå över till tetraförpackningar. Råd & Röns test visade på skrämmande höga nivåer av bisfenol A i tomater från burkar och även tungmetaller vilket inte finns i tomater på tetra. Så det skulle behövas en bojkott av produkterna så att de går över till pappförpackat istället.
Jag var tvungen att googla eftersom jag aldrig sett mutti i tetra, det finns! Även som baginbox på 5 kg!Men visst finns de på tetra också? Tyckte att jag nyss såg det i Lidls reklamblad
Oj, det hade jag inte koll på!Det är synd bara att de inte kan gå över till tetraförpackningar. Råd & Röns test visade på skrämmande höga nivåer av bisfenol A i tomater från burkar och även tungmetaller vilket inte finns i tomater på tetra. Så det skulle behövas en bojkott av produkterna så att de går över till pappförpackat istället.
Här kokas den inte, det bara rörs ihop och breds direkt på pizzornaAnvänder också den när jag kokar egen! Men ibland behövs genväg när tiden är knapp! Då vill man ju ha gottiga genvägar.
Hade det inte funkat med en ryktsten också? Det är också pimpsten? Visserligen inget skaft, men ett par rejäla gummihandskarSå helt klart en stor fet HISS på den! Kommer att köpa fler!
Blir det inte repig i porslinet av den?Visa bifogad fil 153416
Det är som en stor pimpsten, kostade nästan 200 inkl frakten. Använd mest hela stenen for en rengöring och bara gapade över resultatet: (återigen, bild i nästa)
Ja det är ätbart som denna tråden ska handla om. Inte massa annat.Kan vi inte skippa toalettbilder i ”godistråden”?
Tycker det varit mycket som inte varit mat som tipsats om.Ja det är ätbart som denna tråden ska handla om. Inte massa annat.
Ja och det hör inte hemma i tråden. Såvida inte nån vill äta hudvårdsprodukter och toalettartiklarTycker det varit mycket som inte varit mat som tipsats om.
Fast du, jag följer bara trådstartens; "Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss!"Ja och det hör inte hemma i tråden. Såvida inte nån vill äta hudvårdsprodukter och toalettartiklar
Det är inget som säger att tråden handlar om enbart ätbara saker.Ja och det hör inte hemma i tråden. Såvida inte nån vill äta hudvårdsprodukter och toalettartiklar