Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker inte att de var så heta. ... och så har de den där äckliga (för mig typiskt brittiska) sötsura vinägersmaken i hettan. Jag blir så besviken varje gång jag provar något som ska vara "hot" här för det är alltid syrligt.Visa bifogad fil 152970
För den som verkligen gillar heta smaker så kanske denna är något? Jag är inget fan av chips så kan inte bedöma mer än ja, de är himla heta
De där lät goda! vet du vart de finns?Visa bifogad fil 152970
För den som verkligen gillar heta smaker så kanske denna är något? Jag är inget fan av chips så kan inte bedöma mer än ja, de är himla heta
Tror de kom från Klippkungen eller Coopers candy. Inte någon fysisk butik iaf.De där lät goda! vet du vart de finns?
Åh jag visste inte att den fanns som zero! Var hittade du den?Sorry för kass bild, men hiss på denna!
Visa bifogad fil 153027
Åh jag visste inte att den fanns som zero! Var hittade du den?
De där lät goda! vet du vart de finns?
Vad är smakboxar?Varför verkar de dela ut smakboxarna så himla ojämnt?
En låda man kan prenumerera på som innehåller olika ätbara saker, ofta med en del nyheterVad är smakboxar?
Rackarns, jag har gått och hoppats på att den är äcklig Tycker JLC är rika nog Nu får dem väl få mina sista kronor då, piggelin är ju gott
Jag har äntligen fått tag i en andra påse chili cheese ringar och näää starka är de verkligen inte. Man känner en pytteliten hetta bak i munnen men inget som jag skulle säga att det är starkt. Går fint att äta en skål utan att dricka något