Att förpackningarna är väldigt lika varandraVad menar du med "Oj jättelika?", vad är din fråga, eftersom du har ett frågetecken? Ja, det är Malaco båda två.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Att förpackningarna är väldigt lika varandraVad menar du med "Oj jättelika?", vad är din fråga, eftersom du har ett frågetecken? Ja, det är Malaco båda två.
Det är den nya och gamla designen på påsen.Att förpackningarna är väldigt lika varandra
Ja, och kanske är det också det som är skillnad på innehållet, annars vet jag inte riktigt vad det är som gör att vissa smakar som de brukar och andra inte. Det ÄR verkligen klar skillnad i smak och konsistens. De gamla kan man ta ett snöre ur bunten utan att bli särdeles kladdig, man luktar lite kola. De nya går inte äta utan att man har tillgång till vatten direkt bredvid.Det är den nya och gamla designen på påsen.
Står på några av de nya påsarna att det är ett ”nytt och godare recept”. Säkert där det felar.Ja, och kanske är det också det som är skillnad på innehållet, annars vet jag inte riktigt vad det är som gör att vissa smakar som de brukar och andra inte. Det ÄR verkligen klar skillnad i smak och konsistens. De gamla kan man ta ett snöre ur bunten utan att bli särdeles kladdig, man luktar lite kola. De nya går inte äta utan att man har tillgång till vatten direkt bredvid.
Det har jag missat. Den som kom på receptet borde få sparkenStår på några av de nya påsarna att det är ett ”nytt och godare recept”. Säkert där det felar.
Verkar logiskt.Det är den nya och gamla designen på påsen.
Oh no!Står på några av de nya påsarna att det är ett ”nytt och godare recept”. Säkert där det felar.
Nytt och godare brukar oftast betyda äckligt.Oh no!
Nu kom de hem här med. HISS här med. God smak och lagom starka.Visa bifogad fil 152066Sällar mig till hyllningskören HISS!!
Men den var rejält stark! Det gick åt mkt Pepsi Max.
Går det?
Ja det är ju ost ost är nyttigt. Du är vuxen och får göra som du vill.
Inte just till dig bara utan jag har följt ostringsomdömena i tråden (viktig fråga ju ). Det är så fascinerande hur vi människor upplever saker olika. Som smak. Jag kände ingen chili alls Så man får vara försiktig när man tipsar om sakerDISS till ostringarna med chilicheese. För starka för mig. Fattar inte varför jag trodde jag kunde äta dem, jag tål ingen hetta alls
Men hiss att doppa i nutella eller milkshake. Det tog bort lite av hettan.