Jag hade stora förhoppningar men den smakar bara kokos för mig och jag avskyr kokos. Så ledsenVisa bifogad fil 152654
JätteHISS! Choklad, kokos och kaffe Barebells Soft-bars är inte alls så där sträva som vissa andra proteinbars kan vara
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade stora förhoppningar men den smakar bara kokos för mig och jag avskyr kokos. Så ledsenVisa bifogad fil 152654
JätteHISS! Choklad, kokos och kaffe Barebells Soft-bars är inte alls så där sträva som vissa andra proteinbars kan vara
Ja, jag älskar dem tkr de har mer smak ä. Olw's, billigare och större påse dessutomSå de går att äta? Påsens utseende gör mig tveksam.
För mig har en chokladboll mycket kokos utanpå, så jag tycker den är spot on!Jag hade stora förhoppningar men den smakar bara kokos för mig och jag avskyr kokos. Så ledsen
Ja det var riktigt typiskt att det blev så framträdande för mig, jag äter absolut chokladbollar med kokos men tycker att de smakar mer choklad än kokos och nu blev det bara kokossmaken och någon konstig bismak. Synd för jag gillar Barebells annars!För mig har en chokladboll mycket kokos utanpå, så jag tycker den är spot on!
Hm vad heter de vanliga du gillar? Jag hatar också de nya men trodde inte de gamla fanns kvar.Jag vill DISSA dessa:
Visa bifogad fil 152458
De vanliga kolasnörena som funnits sedan jag var barn har jag alltid gillat men de senaste (5? 10? Fler?) åren finns en sort som inte har samma smak riktigt och som är kletiga och klibbiga jämfört med de andra. De heter inte colasnöre, så det är inte de, men någon skillnad är det men kommer inte ihåg vad de olika heter, affärerna brukar bara ta in en av de två sorterna så ibland får jag tag på fel kolasnörepåse. De har förstört gott godis!
Det är vanliga ostbågar, som funnits sedan jesus gick på vattnet typ. De har inte försvunnit, inte här i alla fall trots att innehållet krymper och priserna ökar. Sedan finns ju de crunch och de är ju också jättegoda!Hm vad heter de vanliga du gillar? Jag hatar också de nya men trodde inte de gamla fanns kvar.
Har dem hemma men bara ätit lite av den i handen ännu, smakar inte dumle tycker jag, men är goda.
Va? Frågan gällde kolasnören.Det är vanliga ostbågar, som funnits sedan jesus gick på vattnet typ. De har inte försvunnit, inte här i alla fall trots att innehållet krymper och priserna ökar. Sedan finns ju de crunch och de är ju också jättegoda!
Sorry, my bad. Jag läste men registrerade nogi nte ens vad jag läste.Va? Frågan gällde kolasnören.
Som ett nytt svar, men ändå samma som det du citerade. Jag vet inte vad de heter. Därför blir det ibland fel. Det är en skillnad, subtil, på påsen, om det kanske är danskt ö vs svenskt ö, kanske? Men jag vet alltså inte. De heter typ samma. Jag vet att här på ICA MAxi i Nyköping har jag fått de gamla när jag beställt men på ICA supermarket finns de nya. Och när jag nu kollat ser påsen likadan ut....Hm vad heter de vanliga du gillar? Jag hatar också de nya men trodde inte de gamla fanns kvar.
Sorry, my bad. Jag läste men registrerade nogi nte ens vad jag läste.
Jag tror det kan ha spelat in också, de har nog inte bara dominerat i tråden utan i hjärnan också lite grann, det tar ju rätt lång tid för mig att äta snacks så en liten skål här och där ibland, så jag har varit inne i ostträsket rätt längeOstsnacks av diverse former har ju dominerat tråden på sistone så det var inte så konstigt att du direkt tänkte "ostbågar"
Tycker förvisso inte heller de smakar dumle, men goda ändå.Har dem hemma men bara ätit lite av den i handen ännu, smakar inte dumle tycker jag, men är goda.
Oj jättelika? samma märke?Visa bifogad fil 152723
Och inte de här. Och det BORDE bara vara skillnad på påsens utseende men det är det ju inte. Varför är vissa som de var förr och andra är kladdiga och lite skarpare i smaken? Inte lika goda! Nya? Så de andra är asgamla? Men de andra har ju alltid varit goda och inte kladdiga och skarpa.
Ah tack! jag tänkte jag var lite bakom där ett tagVa? Frågan gällde kolasnören.
Vad menar du med "Oj jättelika?", vad är din fråga, eftersom du har ett frågetecken? Ja, det är Malaco båda två.Oj jättelika? samma märke?
Jag har älskat kolasnören men tycker de nya är otäcka och kladdiga och inte smakar lika bra.