Hiss och diss del 5

Jag har sett att flera har smakat pizzan jag pratat så mycket om, kantarellpizzan Grandiosas Queen kantarell. Men vad tycker ni om den? Är ju nyfiken?
Jag älskar den och är sugen på den flera gånger i veckan, sanslöst god. Frågan är vad som gör just den så god? Den med sparris, samma märke är också god. Läste att det är en blancopizza, alltså ingen tomatsås, kanske är det det som är den stora skillnaden för mig?
Så, kan någon hissa någon liknande pizza, utan tomatsås då alltså, så att jag upptäcker fler kungligheter i pizzasdisken?
Jag har ätit kantarellpizzan också. Gillade den väldigt mycket. Förresten har jag ätit 2 och har 1 i frysen.
 
Hade bjudning igår och bland snacksen jag köpte fanns dessa:
IMG_6200.jpeg


DISS!!!
Efter två chips kändes det som att käften skulle brinna upp. Ingen av gästerna tyckte om dom. Fick slänga nästan hela påsen.
 
Red Bull Iced Cotton Candy Sockerfri var.... Tja smaken var först rätt god men den går inte direkt att dricka några större klunkar av. Ev en eftersmak som känns märklig men kanske pga att den är sockerfri? Mycket söt. Inte det värsta som jag druckit men inget som jag kommer köpa för fullt pris. Har även köpt den alldeles för dyra Rosa Redbullen. Inte vågat smaka den än :D :o
redbullcottoncandy.png
 
Red Bull Iced Cotton Candy Sockerfri var.... Tja smaken var först rätt god men den går inte direkt att dricka några större klunkar av. Ev en eftersmak som känns märklig men kanske pga att den är sockerfri? Mycket söt. Inte det värsta som jag druckit men inget som jag kommer köpa för fullt pris. Har även köpt den alldeles för dyra Rosa Redbullen. Inte vågat smaka den än :D :o
Visa bifogad fil 152536
Åh var finns de?
 
Red Bull Iced Cotton Candy Sockerfri var.... Tja smaken var först rätt god men den går inte direkt att dricka några större klunkar av. Ev en eftersmak som känns märklig men kanske pga att den är sockerfri? Mycket söt. Inte det värsta som jag druckit men inget som jag kommer köpa för fullt pris. Har även köpt den alldeles för dyra Rosa Redbullen. Inte vågat smaka den än :D :o
Visa bifogad fil 152536
Köpte den idag på Hemmakväll men inte hunnit testa än, den var varm 🙄
 
Visa bifogad fil 152316STOR HISS. Glassarna kostar bara 12kr den här veckan och det var lite dåligt utbud kvar. Det var ju fruktansvärt varmt idag så jag kände att jag var tvungen att ha en trots allt. Chansade på denna nu när den var billig, ifall den smakade skit så hade jag kunnat dumpa den. Men jäklar vad god den var. Det hade jag inte räknat. Grymt god.
Ja, den är supergod. Hissade den längre bak i tråden. Men någon annan dissade den. Smaken är uppenbarligen som baken :D
 

Liknande trådar

Mat Hiss till Garants Nöt & Grönt-färs! God smak men lite vattnigare konsistens än vanlig köttfärs, vilket inte är så konstigt med tanke på...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 010
Senast: hundtant
·
  • Låst
Mat Förra tråden är full, så här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss ;)...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
212 135
Senast: Enya
·
  • Låst
Tjatter Okej, här fortsätter vi hissa eller dissa (nya eller oftast hyfsat nya) produkter! Jag börjar med nya Sia Citroningefära, HISS...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
215 986
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp