Hiss och diss del 5

@Snubbelfot jag har också en östveda som jag har blandade känslor kring! Dels gick den sönder efter knappt en månad så vi fick vänta på en ny. Dels är det precis som du säger tighta tallriksställ och knepig layout. Och jävlar ja, vad den piper. Visste inte ens att det inte var Electrolux…

@pepp eftersom det är fritt fram med annat än mat, skulle du vilja berätta om din lilla vaskborste du var så nöjd med?
 
Går det inte att reklamera den pga att besticken inte blir rena? :angel1:
Möjligen. Men även om reklamationen skulle godtas så är det ju rätt mycket jobb/tid involverat med att montera ut, returnera, och montera in en ny... tid som jag absolut inte har. Så det är en liten tröskel till att reklamera.
 
@Snubbelfot jag har också en östveda som jag har blandade känslor kring! Dels gick den sönder efter knappt en månad så vi fick vänta på en ny. Dels är det precis som du säger tighta tallriksställ och knepig layout. Och jävlar ja, vad den piper. Visste inte ens att det inte var Electrolux…

@pepp eftersom det är fritt fram med annat än mat, skulle du vilja berätta om din lilla vaskborste du var så nöjd med?

Ja.
Jag köpte dessa på clas ohlson!! Så bra. Varför har jag aldrig ägt tidigare??!
Screenshot_20240826_080729_Chrome.jpg
 
Jag gissar att jag inte är den enda som känner ett tungt ansvar att imorgon köpa en påse och fälla ett avgörande :D
Jag känner ett tungt ansvar att imorgon köpa en flygbiljett till Sverige, flyga över och köpa en påse, flyga hem igen och äta nämnda påse på flyget. Världens minst klimatsmarta chipspåse.
Ja.
Jag köpte dessa på clas ohlson!! Så bra. Varför har jag aldrig ägt tidigare??!
Visa bifogad fil 152294
Jag vet precis hur mycket min man, som ibland skämtar lite kärleksfullt om hur mycket jag tycker om att städa, kommer att skratta när jag kommer hem med en sådan där :D
 
0ecd4203e5ccb8d9ed418d3c9f5830ed.png


På temat vaskrensare kan jag passa på att dissa denna från smartasaker.se

DEn har väldigt höga betyg där så det kan ju eventuellt vara handhavandefel men jag förstår inte den här produkten. För det första är plasten rätt hård så den kommer inte runt någon krök. För det andra har den liksom små hullingar på huvudet vilket gör att den är superbra på att fånga upp hår.. men i princip omöjlig att göra ren. Jag försökte bra länge men allt går inte bort, vilket gör att det nästan blir en engångsprodukt för 100 spänn. Värdelöst.

@pepp hur funkar de du köpte om man använder flera gånger?
 
Visa bifogad fil 152298

På temat vaskrensare kan jag passa på att dissa denna från smartasaker.se

DEn har väldigt höga betyg där så det kan ju eventuellt vara handhavandefel men jag förstår inte den här produkten. För det första är plasten rätt hård så den kommer inte runt någon krök. För det andra har den liksom små hullingar på huvudet vilket gör att den är superbra på att fånga upp hår.. men i princip omöjlig att göra ren. Jag försökte bra länge men allt går inte bort, vilket gör att det nästan blir en engångsprodukt för 100 spänn. Värdelöst.

@pepp hur funkar de du köpte om man använder flera gånger?

Jag slängde min efter användning, den var ÄCKLIG 😬
 
20240829_183611.jpg
STOR HISS. Glassarna kostar bara 12kr den här veckan och det var lite dåligt utbud kvar. Det var ju fruktansvärt varmt idag så jag kände att jag var tvungen att ha en trots allt. Chansade på denna nu när den var billig, ifall den smakade skit så hade jag kunnat dumpa den. Men jäklar vad god den var. Det hade jag inte räknat. Grymt god.
 
Visa bifogad fil 152316STOR HISS. Glassarna kostar bara 12kr den här veckan och det var lite dåligt utbud kvar. Det var ju fruktansvärt varmt idag så jag kände att jag var tvungen att ha en trots allt. Chansade på denna nu när den var billig, ifall den smakade skit så hade jag kunnat dumpa den. Men jäklar vad god den var. Det hade jag inte räknat. Grymt god.
Jag tyckte den var HEMSK. :rofl:
 

Liknande trådar

Mat Hiss till Garants Nöt & Grönt-färs! God smak men lite vattnigare konsistens än vanlig köttfärs, vilket inte är så konstigt med tanke på...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 017
Senast: hundtant
·
  • Låst
Mat Förra tråden är full, så här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss ;)...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
212 139
Senast: Enya
·
  • Låst
Tjatter Okej, här fortsätter vi hissa eller dissa (nya eller oftast hyfsat nya) produkter! Jag börjar med nya Sia Citroningefära, HISS...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
215 990
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp