JA
Killen tyckte dom var goda??!
MÀrklig kille men han har kanske andra avvikande Äsikter ocksÄ.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
JA
Killen tyckte dom var goda??!
Det gjorde min sambo förr, Ànda tills den dag dÄ han glömde bort att han lagt in en glasflaska med julmust i frysen. Japp, den exploderade och vi hade frusen julmust och glasbitar i hela frysen sen. Klibbigt som attan att frosta av denStoppar alltid mina drickor i frysen
Den ska testas! Var nÀra pÄ att köpa den förra helgen men gjorde det inte av nÄgon anledning? Vet att jag provat chips med "smörsmak" tidigare och tyckte inte det var nÄgon höjdare dÄ..Det gjorde min sambo förr, Ànda tills den dag dÄ han glömde bort att han lagt in en glasflaska med julmust i frysen. Japp, den exploderade och vi hade frusen julmust och glasbitar i hela frysen sen. Klibbigt som attan att frosta av den
PÄ trÄdens tema vill jag ge den hÀr:
Visa bifogad fil 152634
en stor hiss! SĂ„Ă„Ă„ goda, och med lagom chili i eftersmaken
Var tvungen att köpa den hÀr igÄr. HÄller med om hissen pÄ den. JÀttegod!Har fÄtt en ny favoritkvarg i smÄ förpackningar. Tycker att de flesta av de jag testat i smÄ burkar Àr sÄ strÀva och inte alls goda, eller sÄ Àr de fulla med socker och mer som en fest..
Men denna alltsÄ! SÄ god och kostar typ 8 spÀnn pÄ mitt Willys!
HISS!
Visa bifogad fil 152569
Kan bara meddela att de sÀllsynta Estrella Chili cheese-ringarna finns pÄ ICA i Dorotea, om nÄgon kÀnner sig manad
Ica kvantum och en ica Supermarket i Uppsala har dom ocksÄ!
Bukefalisterna i Uppsala Àr inte sÄ intresserade kanskeI Falun och hÀr i byhÄla har det varit slut överallt jag kollat
Jag kom pÄ att nÀr jag hÀllde dem i samma skÄl som vanliga ostbÄgar och Ät typ varannan sÄ blev hissen av dem högre sÄ att sÀga De blev inte lika starka och man kunde Àta flerVi hade nÄgra pÄsar kvar pÄ mitt jobb av chili cheese ringarna, helt klart en hiss, men lite lite för mkt hetta. Men inte sÄ man dör.
Ăh, sĂ„nt man fĂ„r ta DĂ€remot Ă€r det lite smĂ„korkat av mig att stĂ€ndigt öppna drickorna och sedan rĂ„ka glömma av dom, det blir sĂ„ mycket översvĂ€mmad dryck i hela frysen eller att de börjar tokrinna nĂ€r man tar uppDet gjorde min sambo förr, Ă€nda tills den dag dĂ„ han glömde bort att han lagt in en glasflaska med julmust i frysen. Japp, den exploderade och vi hade frusen julmust och glasbitar i hela frysen sen. Klibbigt som attan att frosta av den
PÄ trÄdens tema vill jag ge den hÀr:
Visa bifogad fil 152634
en stor hiss! SĂ„Ă„Ă„ goda, och med lagom chili i eftersmaken
NÀ tyvÀrr, det finns inga flyg dit frÄn Edinburgh. Konstigt va??Kan bara meddela att de sÀllsynta Estrella Chili cheese-ringarna finns pÄ ICA i Dorotea, om nÄgon kÀnner sig manad
NÀ tyvÀrr, det finns inga flyg dit frÄn Edinburgh. Konstigt va??
Visa bifogad fil 152645
PÄtal om hiss, sÄ hissar jag coop's egna ostbÄgar. SÄ goda, bra med smak. Lagom stora bÄgar.
SÄÄÄ goda!SÄ de gÄr att Àta? PÄsens utseende gör mig tveksam.
Jag tyckte dom var trÀiga, lite pappersaktiga i smakenSÄ de gÄr att Àta? PÄsens utseende gör mig tveksam.
Jag trodde garanterat att DU skulle tycka att de var för starka
PĂ„ mitt jobb..
Men nu har jag smakat iaf och jag sÀger starka men inte för starka och goda! Hiss!