Hiss och diss del 5

Stoppar alltid mina drickor i frysen:angel1:
Det gjorde min sambo förr, Ànda tills den dag dÄ han glömde bort att han lagt in en glasflaska med julmust i frysen. Japp, den exploderade och vi hade frusen julmust och glasbitar i hela frysen sen. Klibbigt som attan att frosta av den :laugh:

PÄ trÄdens tema vill jag ge den hÀr:
1725445862242.png


en stor hiss! SĂ„Ă„Ă„ goda, och med lagom chili i eftersmaken:d
 
Det gjorde min sambo förr, Ànda tills den dag dÄ han glömde bort att han lagt in en glasflaska med julmust i frysen. Japp, den exploderade och vi hade frusen julmust och glasbitar i hela frysen sen. Klibbigt som attan att frosta av den :laugh:

PÄ trÄdens tema vill jag ge den hÀr:
Visa bifogad fil 152634

en stor hiss! SĂ„Ă„Ă„ goda, och med lagom chili i eftersmaken:d
Den ska testas! Var nÀra pÄ att köpa den förra helgen men gjorde det inte av nÄgon anledning? Vet att jag provat chips med "smörsmak" tidigare och tyckte inte det var nÄgon höjdare dÄ..

Dessutom försöker jag och sambon dra ner pĂ„ kalorierna lite sĂ„ det Ă€r ganska begrĂ€nsat hur mycket snacks vi "fĂ„r" köpa varje helg och jag var SÅ gottesugen sĂ„ jag vĂ„gade liksom inte chansa pĂ„ mitt enda köp för tĂ€nk om det vore Ă€ckligt dĂ„ hade jag blivit utan :D
 
Har fÄtt en ny favoritkvarg i smÄ förpackningar. Tycker att de flesta av de jag testat i smÄ burkar Àr sÄ strÀva och inte alls goda, eller sÄ Àr de fulla med socker och mer som en fest..
Men denna alltsÄ! SÄ god och kostar typ 8 spÀnn pÄ mitt Willys!
HISS!
Visa bifogad fil 152569
Var tvungen att köpa den hÀr igÄr. HÄller med om hissen pÄ den. JÀttegod!
Har sett den pÄ hemköp men inte vÄgat köpa för jag har dumt nog tÀnkt att den inte kan vara god nÀr den Àr sÄ billig, eftersom Lindahls kvarg kostar dubbelt och inte Àr jÀttegod. Ska prova de andra smakerna ocksÄ.
 
Vi hade nÄgra pÄsar kvar pÄ mitt jobb av chili cheese ringarna, helt klart en hiss, men lite lite för mkt hetta. Men inte sÄ man dör.
Jag kom pÄ att nÀr jag hÀllde dem i samma skÄl som vanliga ostbÄgar och Ät typ varannan sÄ blev hissen av dem högre sÄ att sÀga :D De blev inte lika starka och man kunde Àta fler :D
 
Det gjorde min sambo förr, Ànda tills den dag dÄ han glömde bort att han lagt in en glasflaska med julmust i frysen. Japp, den exploderade och vi hade frusen julmust och glasbitar i hela frysen sen. Klibbigt som attan att frosta av den :laugh:

PÄ trÄdens tema vill jag ge den hÀr:
Visa bifogad fil 152634

en stor hiss! SĂ„Ă„Ă„ goda, och med lagom chili i eftersmaken:d
Äh, sĂ„nt man fĂ„r ta :D DĂ€remot Ă€r det lite smĂ„korkat av mig att stĂ€ndigt öppna drickorna och sedan rĂ„ka glömma av dom, det blir sĂ„ mycket översvĂ€mmad dryck i hela frysen eller att de börjar tokrinna nĂ€r man tar upp :o

Ok sÄatteee... chili? O_o Dessa stÄr pÄ min numera jÀttelÄnga lista över chips att prova helst nu genast men jag Àr ju en mes:o
 

Liknande trÄdar

Mat Hiss till Garants Nöt & Grönt-fÀrs! God smak men lite vattnigare konsistens Àn vanlig köttfÀrs, vilket inte Àr sÄ konstigt med tanke pÄ...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 006
Senast: hundtant
·
  • LĂ„st
Mat Förra trÄden Àr full, sÄ hÀr fortsÀtter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. GÀrna med bild, ju större desto större hiss ;)...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
212 102
Senast: Enya
·
  • LĂ„st
Tjatter Okej, hÀr fortsÀtter vi hissa eller dissa (nya eller oftast hyfsat nya) produkter! Jag börjar med nya Sia CitroningefÀra, HISS...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
215 950
Senast: Sasse
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp