Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bevis på att Bukemaffian finns: https://www.butikstrender.se/estrellas-ostsnacks-en-ovantad-hit/?mc_cid=9a44e47614&mc_eid=7e3d7d6714
Lustigt nog nämner de inget om ett litet men mäktigt forum för hästmänniskor i artikeln
Usch och tvi! Riven gouda kan väl inte kallas pizzaost!! Ger en unken och läskig smak. DISS!!
Visa bifogad fil 153316
Usch och tvi! Riven gouda kan väl inte kallas pizzaost!! Ger en unken och läskig smak. DISS!!
Visa bifogad fil 153316
Tycker det skrämmande ofta är gouda i sådana pizza/tex-mex påsar. Hädelse!
Jamen nåt sånt ska ju pizzaost vara! Inte nån "smakost" med unken smakVisa bifogad fil 153326
Jag brukar ha den här på pizza (hiss!) den smakar väldigt milt så den är perfekt när man vill att osten inte tar över
Ja jag gillar smakrika ostar till annat men på pizza vill jag bara ha smältigheten för att bära resten av fyllningen!Jamen nåt sånt ska ju pizzaost vara! Inte nån "smakost" med unken smak
Blir det en HISS på honom då?Helt trött, slut och hungrig efter lång arbetsdag, och så kommer jag hem till nygräddad ugnspannkaka. Min sambo är bäst
Instämmer i den hissenVisa bifogad fil 153312
Hiss! Orkar man inte koka egen sås jämt är denna grym på både pizza och pasta!
Ja en stor favorit här hemma!Visa bifogad fil 153312
Hiss! Orkar man inte koka egen sås jämt är denna grym på både pizza och pasta!