Hiss och diss del 5

IMG_1934.jpeg


Hiss!
Riktigt god smak!
 
fed72d8e8304cfbf31030a8ec0744ecb.png


Herregud säger jag bara.

Detta är hiss på nivån att jag liksom alltid tänkt att jag inte gillar nötter som snacks. De kanderade cashewnötterna i denna är typ bland det godaste jag ätit? Det är helt sjukt verkligen.

Hade det bara varit cashew och inte jordnötter hade det varit en 10/10 nu är det en 8/10. När någon säger att något är "farligt gott" då är det den här de pratar om.
 
Förövrigt tycker jag alla typer av produkter är okej. Så hissar märket Crazy Rumors. Mycket god smak på läppbalsamet, speciellt ”bubble gum”. :d

Visa bifogad fil 153430
Smak..? :confused::cautious:;)

Visa bifogad fil 153469

Herregud säger jag bara.

Detta är hiss på nivån att jag liksom alltid tänkt att jag inte gillar nötter som snacks. De kanderade cashewnötterna i denna är typ bland det godaste jag ätit? Det är helt sjukt verkligen.

Hade det bara varit cashew och inte jordnötter hade det varit en 10/10 nu är det en 8/10. När någon säger att något är "farligt gott" då är det den här de pratar om.
Dem är skitgoda! :d Hiss från mig med!
 
Visa bifogad fil 153469

Herregud säger jag bara.

Detta är hiss på nivån att jag liksom alltid tänkt att jag inte gillar nötter som snacks. De kanderade cashewnötterna i denna är typ bland det godaste jag ätit? Det är helt sjukt verkligen.

Hade det bara varit cashew och inte jordnötter hade det varit en 10/10 nu är det en 8/10. När någon säger att något är "farligt gott" då är det den här de pratar om.
Jag HISSAR dina recensioner 😄
Men jag blir så sugen på att köpa allt :cautious:
 
1726654743530.png

Testade denna igår, kan absolut köpa den igen. Men dyr fast det är väl alla proteinbars. HISS iaf. Ska testa resten också de ligger hemma och väntar på mig så får vi se vilken som var bäst.
 
Visa bifogad fil 153469

Herregud säger jag bara.

Detta är hiss på nivån att jag liksom alltid tänkt att jag inte gillar nötter som snacks. De kanderade cashewnötterna i denna är typ bland det godaste jag ätit? Det är helt sjukt verkligen.

Hade det bara varit cashew och inte jordnötter hade det varit en 10/10 nu är det en 8/10. När någon säger att något är "farligt gott" då är det den här de pratar om.
Jaaa! Så goda!:d
 
Visa bifogad fil 153428

Diss på denna däremot. Jag vet inte om jag fick ett måndagsexemplar, men det är ingen kolsyra i min. Verkligen inte gott med stillvatten + konstgjord smak.
Det brukar absolut vara kolsyra i den! Min favorit. Men att det står "nyhet" på den förvånar mig för någon nyhet är den ju verkligen inte. Det kanske förklarar att det inte var någon kolsyra i den... jättegammal? 😅
 

Liknande trådar

Mat Hiss till Garants Nöt & Grönt-färs! God smak men lite vattnigare konsistens än vanlig köttfärs, vilket inte är så konstigt med tanke på...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 010
Senast: hundtant
·
  • Låst
Mat Förra tråden är full, så här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss ;)...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
212 137
Senast: Enya
·
  • Låst
Tjatter Okej, här fortsätter vi hissa eller dissa (nya eller oftast hyfsat nya) produkter! Jag börjar med nya Sia Citroningefära, HISS...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
215 987
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp