Har vem sagt?Ja och det hör inte hemma i tråden. Såvida inte nån vill äta hudvårdsprodukter och toalettartiklar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har vem sagt?Ja och det hör inte hemma i tråden. Såvida inte nån vill äta hudvårdsprodukter och toalettartiklar
UrsprungstrådenHar vem sagt?
Men är ju tråden fel från början? Den ligger ju på matDen allra första Hiss och diss tråden hade följande text:
Produktupplysning, bukes egen konsumentkatalog på nya produkter. Nya och nya, skapligt nytt i butik iallafall. Mat, verktyg, skurmoppar, bilar. Här snackar vi konsumentupplysning, kort och koncist
Det finns inget klockrent prefix som passar allt i trådenMen är ju tråden fel från början? Den ligger ju på mat
Och @bollen__ Men gud så bra!! Då ska jag hålla utkik efter det!Jag var tvungen att googla eftersom jag aldrig sett mutti i tetra, det finns! Även som baginbox på 5 kg!
Det måste jag prova!Oj, det hade jag inte koll på!
Här kokas den inte, det bara rörs ihop och breds direkt på pizzorna
Smak..?Förövrigt tycker jag alla typer av produkter är okej. Så hissar märket Crazy Rumors. Mycket god smak på läppbalsamet, speciellt ”bubble gum”.
Visa bifogad fil 153430
Dem är skitgoda! Hiss från mig med!Visa bifogad fil 153469
Herregud säger jag bara.
Detta är hiss på nivån att jag liksom alltid tänkt att jag inte gillar nötter som snacks. De kanderade cashewnötterna i denna är typ bland det godaste jag ätit? Det är helt sjukt verkligen.
Hade det bara varit cashew och inte jordnötter hade det varit en 10/10 nu är det en 8/10. När någon säger att något är "farligt gott" då är det den här de pratar om.
Jag HISSAR dina recensionerVisa bifogad fil 153469
Herregud säger jag bara.
Detta är hiss på nivån att jag liksom alltid tänkt att jag inte gillar nötter som snacks. De kanderade cashewnötterna i denna är typ bland det godaste jag ätit? Det är helt sjukt verkligen.
Hade det bara varit cashew och inte jordnötter hade det varit en 10/10 nu är det en 8/10. När någon säger att något är "farligt gott" då är det den här de pratar om.
Jaaa! Så goda!Visa bifogad fil 153469
Herregud säger jag bara.
Det brukar absolut vara kolsyra i den! Min favorit. Men att det står "nyhet" på den förvånar mig för någon nyhet är den ju verkligen inte. Det kanske förklarar att det inte var någon kolsyra i den... jättegammal?Visa bifogad fil 153428
Diss på denna däremot. Jag vet inte om jag fick ett måndagsexemplar, men det är ingen kolsyra i min. Verkligen inte gott med stillvatten + konstgjord smak.