Hiss och diss del 5

Plötsligt händer det! :laugh:
Sparar dom tills i morgon dock.
Visa bifogad fil 152914
Nu har jag också smakat och de får omdömet OK. De är krispiga och smakar ost, och pyttelite chili (sonen registrerade inte ens att de skulle vara starka). Meeen de har en lite bismak av "smörarom" aka bordsmargarin som jag inte gillar. Inte lila mycket som cheese balls, men lite åt det hållet. Dessutom får jag känslan av att jag har ätit dem förut? Har det funnits liknande tidigare?
 
Hiss men även oväntad julstämning
Marabou pepparkaka med apelsinsmak.
nedladdning.jpeg
 
300x300.jpg

Köpte hem denna igår! Ska bli kul att testa. Hört att den ska vara lite mildare i smaken. Jag har Monins sirap i samma smak men det blir så sött även om man tar lite. Så hoppas på denna!


Oh! Jag älskar pumpkin spice, min favorit! Jag håller med om sirapen - jag gillar iofs sött i katten, men jag vill gärna ha mer smak och då blir det så himla sött. Väntar in en recension på denna :D .
 
300x300.jpg

Köpte hem denna igår! Ska bli kul att testa. Hört att den ska vara lite mildare i smaken. Jag har Monins sirap i samma smak men det blir så sött även om man tar lite. Så hoppas på denna!
Spännande! Har kikat efter den men inte lyckats hitta den. Är det mkt socker i den? Är känslig för det men vill så gärna ha pumpkin spice! Monin ska ju ha sockerfri syrup, men verkar inte finnas i Sverige.
 
Hiss men även oväntad julstämning
Marabou pepparkaka med apelsinsmak.
Visa bifogad fil 153677

Åh då måste jag kolla nästa gång jag handlar, länge sedan jag var i den hyllan så att säga.

Tycker det låter underbart så länge inte pepparkakskryddan är för stark. Apelsinchoklad är ju den bästa chokladen!
Inväntar ytterligare recension. Jag äter nästan aldrig choklad men detta låter som något att prova för jag gillar också apelsinchoklad. Om den inte är ännu sötare än vanlig choklad då...
 
300x300.jpg

Köpte hem denna igår! Ska bli kul att testa. Hört att den ska vara lite mildare i smaken. Jag har Monins sirap i samma smak men det blir så sött även om man tar lite. Så hoppas på denna!
Men åh, denna måste jag spana in!
Om jag hittat rätt ingredienser är jag dock inte så hemskt imponerad om det inte ens innehåller riktiga kryddor utan endast "arom".

vatten, glutenfritt havremjöl* 10 %, rapsolja, socker, surhetsreglerande medel (kaliumfosfater), kalcium, salt, arom, jod, vitaminer (riboflavin (B2), B12, D2).
 

Liknande trådar

Mat Hiss till Garants Nöt & Grönt-färs! God smak men lite vattnigare konsistens än vanlig köttfärs, vilket inte är så konstigt med tanke på...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 049
Senast: hundtant
·
  • Låst
Mat Förra tråden är full, så här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss ;)...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
212 623
Senast: Enya
·
  • Låst
Tjatter Okej, här fortsätter vi hissa eller dissa (nya eller oftast hyfsat nya) produkter! Jag börjar med nya Sia Citroningefära, HISS...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
216 413
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp