Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skulle vara intressant att läsa innehållsförteckningen.Och denna vill jag också HISSA! Jättegod tycker jag! Tråkigt dock att den bara verkar finnas på vissa Ica .
Skulle vara intressant att läsa innehållsförteckningen.
Håller med, så gott!Jag stör mig skitmycket på namnet, det är så fånigt, men förlät dem efter första portionen. Väldigt gott och mättar betydligt längre än vanliga gryn. Kokade på 50/50 havremjölk och vatten, med rivet äpple och kanel. Mer sötma behövs inte. STOR HISS!Visa bifogad fil 35199
Det är en av de bästa prylarna jag har i mitt kök! Jag har även gett bort en sådan + en flaska vin som present flera gånger och det är alltid lika uppskattat!Jag vill hissa denna Vacu Vin Wine Saver
Den pumpar ut luften och skapar ett vacuum i vinflaskan de gånger man inte orkat dricka upp
Har haft den i ett halvår och provat den mååånga gånger och tycker att den håller vad den lovar
Visa bifogad fil 35825
(men huuu vad tunt och hemskt rödvinet i glaset i bakgrunden på den där bilden ser ut! )
Men oj, vad bra! En sådan måste jag verkligen införskaffa! Min frys svämmar över av frysta vinskvättar och står inte alls i rimlig proportion med antalet vinsåser som lagas. TACK!Jag vill hissa denna Vacu Vin Wine Saver
Den pumpar ut luften och skapar ett vacuum i vinflaskan de gånger man inte orkat dricka upp
Har haft den i ett halvår och provat den mååånga gånger och tycker att den håller vad den lovar
Visa bifogad fil 35825