Mineur
Moderator
Vad bra, då får de NÅGON som köper den i alla fall!Den var ju skitgod väntade mej nått som jag nästan skulle spy av men den var ju helt fantastiskt god
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad bra, då får de NÅGON som köper den i alla fall!Den var ju skitgod väntade mej nått som jag nästan skulle spy av men den var ju helt fantastiskt god
Jo såklart, hade kunnat vara värre.För lite kakbitar.
LättVad bra, då får de NÅGON som köper den i alla fall!
Åh, jag som för en gångs skull skulle vara först med att recensera i trådenDetta var intressant att prova!
Ni vet hur grillchips har en nästan sötaktig smak? Det gäller denna smak också, och det smakade lite grann av lime också faktiskt.
Jag brukar inte vara förtjust i grillchips men hade inga problem med att äta upp hela påsen Duger bra!
Gäller att vara snabbÅh, jag som för en gångs skull skulle vara först med att recensera i tråden
Hiss för min del med
Kände mest att jag ville krossa dem och hälla upp i ett glasDetta var intressant att prova!
Ni vet hur grillchips har en nästan sötaktig smak? Det gäller denna smak också, och det smakade lite grann av lime också faktiskt.
Jag brukar inte vara förtjust i grillchips men hade inga problem med att äta upp hela påsen Duger bra!
Tyckte de smakade parfymerat.Kände mest att jag ville krossa dem och hälla upp i ett glas
Älskar drinken, men sådär i chipsformat
Tyckte de smakade parfymerat.
Ja lite så upplevde jag det ocksåTyckte de smakade parfymerat.
Finns det någon vegetarisk korv som faktiskt är god?
Det enkla svaret är nej. Jag köper Hälsans köks korv, smakar typ som Denniskorvar men bättre än så blir det inte. Funkar ändå okej med tillräckligt mycket senap. Chorizon är inte värd namnet, smakar absolut inte så men är bästa kryddiga alternativet.Visa bifogad fil 33171
Första vegetariska korven jag provar. Smakade som salt wellpapp.. Det fanns även "chorizo" av samma märke, smakade likadant men kryddigare (läs starkare). Blir DISS ifrån mig på dessa.
Visa bifogad fil 33171
Första vegetariska korven jag provar. Smakade som salt wellpapp.. Det fanns även "chorizo" av samma märke, smakade likadant men kryddigare (läs starkare). Blir DISS ifrån mig på dessa.
Cirkle Ks är ganska god. Ikeas smakar billigt. Provade Preems nya veggeibratwurst igår (quorn) och den var fantastisk med tryffelmajonäsen. Rekommenderas!