Jag Àr lite laktosintolerant
Wish me good luck
Jag höll pÄ bajsa ner mig nÀr jag tryckt i mig nÀstan en hel sÄn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag Àr lite laktosintolerant
Wish me good luck
FörlÄt men jag fnissade rakt ut nÀr jag lÀste det dÀr (bara katten hörde mig)Jag höll pÄ bajsa ner mig nÀr jag tryckt i mig nÀstan en hel sÄn
Ăt oftare sĂ„ blir magen vanFörlĂ„t men jag fnissade rakt ut nĂ€r jag lĂ€ste det dĂ€r (bara katten hörde mig)
Jag Àr försiktig just nu, min mage Àr inte jÀtteglad inte konstigt att jag slutade med glass i allmÀnhet nÀr man mÄr lite konstigt efterÄt.
Jag behöver inte bli van! Detta Ă€r den enda goda vanan jag harĂt oftare sĂ„ blir magen van
Haha nÀ alltsÄ, jag menar mest att vit glass=vanilj i min vÀrld. Vit chokladglass stÀmmer liksom inte. Det blir felVanilj och vit choklad smakar ju inte alls likadant, den glassproducent som gör vit chokladglass som smakar som vanilj borde grillas över eld
Eller snarare is dÄ, det Àr ju glass.
True. Jag ser vad du menarHaha nÀ alltsÄ, jag menar mest att vit glass=vanilj i min vÀrld. Vit chokladglass stÀmmer liksom inte. Det blir fel
Smaken finns inte kvar, men du har helt rÀtt, tror den hette nÄgot med Alaska?Jag har nog bara Àtit Ben n Jerrys typ 2 ggr i mitt liv, men har nÄt minne av att de hade en med vita chokladisbjörnar i? Men den finns kanske inte kvar?
Vit choklad Àr gott! (Fast tror jag tyckte glassen var för söt, minns inte)
Baked AlaskaSmaken finns inte kvar, men du har helt rÀtt, tror den hette nÄgot med Alaska?
Det hÀr var pÄ den gamla goda tiden nÀr jag fortfarande Ät glass, nuförtiden Àter jag vegansktBaked Alaska
Det hÀr var pÄ den gamla goda tiden nÀr jag fortfarande Ät glass, nuförtiden Àter jag veganskt
Det har jag gjort, men den Ă€r inte lika god, och kan inte vĂ€lja pĂ„ lika mĂ„nga smaker!Ăt vegansk Ben&Jerry?
Haha. Ăr inte ett speciellt stort fan av Ben&Jerry dock.
SpĂ€nnande! Ăr de indelade i olika fĂ€rger, sĂ„ att man vet vad det Ă€r man fĂ„r innan man stoppar in det i munnen? Jag tycker vanliga Polly Ă€r lite jobbiga pĂ„ det sĂ€ttet, man vet aldrig om det Ă€r vanilj eller arrak innan man börjat tuggaVisa bifogad fil 31545
Polly Swedish fika!
Med smak av blÄbÀrspaj, kanelbulle och kladdkaka.
Jag mÄste sÀga hiss pÄ denna! Jag trodde inte jag skulle gilla blÄbÀrspajen men den var faktiskt godast. Inte sÄ mycket paj utan smakar mest blÄbÀr. Kanelbullen smakar ungefÀr som kakbitarna i B&J cinnamon buns vilket ju Àr GOTT. Kladdkakan trodde jag skulle bli favoriten men den var mest söt, inte sÄ chokladig som jag hoppats.
ĂndĂ„ riktigt gott. Kommer definitivt Ă€ta upp pĂ„sen. Deras senaste limited edition var ju vidrig sĂ„ det hĂ€r var helt klart ett step up.
SpĂ€nnande! Ăr de indelade i olika fĂ€rger, sĂ„ att man vet vad det Ă€r man fĂ„r innan man stoppar in det i munnen? Jag tycker vanliga Polly Ă€r lite jobbiga pĂ„ det sĂ€ttet, man vet aldrig om det Ă€r vanilj eller arrak innan man börjat tugga
SpĂ€nnande! Ăr de indelade i olika fĂ€rger, sĂ„ att man vet vad det Ă€r man fĂ„r innan man stoppar in det i munnen? Jag tycker vanliga Polly Ă€r lite jobbiga pĂ„ det sĂ€ttet, man vet aldrig om det Ă€r vanilj eller arrak innan man börjat tugga
Stopp stopp stopp! Vanliga polly och arrak?!SpĂ€nnande! Ăr de indelade i olika fĂ€rger, sĂ„ att man vet vad det Ă€r man fĂ„r innan man stoppar in det i munnen? Jag tycker vanliga Polly Ă€r lite jobbiga pĂ„ det sĂ€ttet, man vet aldrig om det Ă€r vanilj eller arrak innan man börjat tugga
Japp! En del av de ljusa Àr smaksatta med arraksarom.Stopp stopp stopp! Vanliga polly och arrak?!
Men pÄ vanliga Polly finns det vÀl inget sÀtt att veta vilka som smakar vad, eller? Det finns ju mörka och ljusa, och de mörka Àr vÀl oftast vanilj, men vad gÀller de ljusa vet man vÀl inte om man fÄr arrak (=) eller smörkola (= )?Det Àr skillnad bÄde pÄ dessa och vanliga Polly