Fast jag gillar verkligen mjukglass med chokladströssel bara inte för ofta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag provade den nu det behövdes bara nĂ„gra marĂ€nger i yoghurten som var vĂ€ldigt god i sig. Ăter marĂ€ngerna nu till efterefterrĂ€ttMĂ„ste testa! Ă t den andra varianten med hallonrippel och marĂ€nger i locket, mmmm sĂ„ god! MarĂ€ngerna sjukt söta men var perfekt till den syrliga yoghurten
à h! Jag Àr sÄ kluven till sÄnt dÀr. Kan inte med kombon lakrits+glass, MEN hallonlakrits Àr skitgott, sÄ jag gÄr till affÀren, vill prova, men Àr för snÄl och köper nÄn jag vet att jag gillar sÄ jag inte slösar pengar pÄ nÄt som Àr ÀckligtDenna Ät jag igÄr! JÀttehiss.
PS tycker proteinprodukter Àr trams men vill Ät lÄgkalorihalten.
Visa bifogad fil 30917
Bah Mjukglass Àr förvisso fantastiskt, men det Àr ÀndÄ inte okej att dissa annan glass. Ja förutom isglass dÄ. Och lakritsglass. Och Bigpack
Fast jag gillar verkligen mjukglass med chokladströssel bara inte för ofta
à h! Jag Àr sÄ kluven till sÄnt dÀr. Kan inte med kombon lakrits+glass, MEN hallonlakrits Àr skitgott, sÄ jag gÄr till affÀren, vill prova, men Àr för snÄl och köper nÄn jag vet att jag gillar sÄ jag inte slösar pengar pÄ nÄt som Àr Àckligt
Jag fĂ„r göra som med Ă€ppelpajglassen annars... Sparar den till jag Ă€r desperat eller har en gĂ€st jag Ă€r arg pĂ„Men TJĂĂĂP! Den Ă€r jĂ€ttegod.
(Smakgaranti: om du inte gillar den, ge mig din swish )
Men TJĂĂĂP! Den Ă€r jĂ€ttegod.
(Smakgaranti: om du inte gillar den, ge mig din swish )
Dumma dig.AlltsÄ. Jag Àlskar glass. Och hallon. Och lakrits. Och ÀndÄ stÄr min sÄn halvÀten i frysen...? Jag dissar!
Dumma dig.
SÄklart att det blev en diss, missade du ordet protein?Provade nyss Yallas proteinpudding med salt karamell för övrigt...
Det blir en DISS. Smakade bara sötsliskigt kemiskt. Inte ens rÄttorna vill ha.
Pfft, I'll have you know att Njies proteinpudding Àr skitgod faktisktSÄklart att det blev en diss, missade du ordet protein?
Samtidigt som du bara fortsÀtter att lÀgga till saker som stÀrker min teori om att protein grejer Àr ÀckligaPfft, I'll have you know att Njies proteinpudding Àr skitgod faktiskt
Kan annars hÀrmed lÀgga till den hÀr:
DISS! Klarade tvÄ tuggor. SÄ Àckligt kemisk. Aldrig igen. TÀnker inte ens testa deras shakes.
FörvÄnande ÀndÄ, tycker Yalla!s drickkvarg Àr skitgod och hade hoppats att proteinpuddingen skulle hÄlla samma standard, men det Àr som att jÀmföra CrÚme Brûlée med ketchup.
Ăh. Som sagt, Lohilos swedish fika. Den kommer göra dig torsk pĂ„ proteinprodukterSamtidigt som du bara fortsĂ€tter att lĂ€gga till saker som stĂ€rker min teori om att protein grejer Ă€r Ă€ckliga
Den Àr jÀttegod! VÄga inte tyck nÄt annatBara sÄ ni vet - jag skyller helt och hÄllet pÄ den hÀr trÄden att jag köpte glass idag! Och nej @gul_zebra det Àr inte proteinglassen. (Jag gillar choklad men inte chokladglass Nu svor jag i kyrkan igen, sorry!)
Men jag köpte mitt livs första Ben&Jerry glass Köpte kanelbulle smak, fÄr se hur den smakar
Nu ska jag svÀra i kyrkan, men jag tycker faktiskt att Ben & Jerry Àr överskattad. För söt!Men jag köpte mitt livs första Ben&Jerry glass Köpte kanelbulle smak, fÄr se hur den smakar
Jag Àr lite laktosintolerantDen Àr jÀttegod! VÄga inte tyck nÄt annat
Det Àr jag ocksÄ, och jag tÄl denJag Àr lite laktosintolerant
Wish me good luck
Jag hÄller med @Sasse du skulle bara vÄga ogilla den!Bara sÄ ni vet - jag skyller helt och hÄllet pÄ den hÀr trÄden att jag köpte glass idag! Och nej @gul_zebra det Àr inte proteinglassen. (Jag gillar choklad men inte chokladglass Nu svor jag i kyrkan igen, sorry!)
Men jag köpte mitt livs första Ben&Jerry glass Köpte kanelbulle smak, fÄr se hur den smakar
INTE OKEJ!Nu ska jag svÀra i kyrkan, men jag tycker faktiskt att Ben & Jerry Àr överskattad. För söt!