Tänkte skriva om denna för någon dag sedan men håller med. Helt jävla oätlig! Tur i oturen att jag köpte den på extrapris...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänkte skriva om denna för någon dag sedan men håller med. Helt jävla oätlig! Tur i oturen att jag köpte den på extrapris...
Har provat den nu (dumt nog när jag redan var mätt efter middagen ) - och ja den smakar verkligen kanelbulle! Så gillar man kanelbulle och glass så är detta glassen för dig!Jag håller med @Sasse du skulle bara våga ogilla den!
Jag är redan kränkt av att du dissar chokladglass - det innebär att du dissar B&Js chocolate fudge brownie som är det bästa som finns liksom
INTE OKEJ!
Nu ska jag svära i kyrkan, men jag tycker faktiskt att Ben & Jerry är överskattad. För söt!
Chokladglass smakar chokladglass. Ska inte förväxlas med annan choklad! Chokladglass kan vara stark, chokladglass kan vara svag. Bra chokladglass är superchokladig och fylld med browniebitar och kallas chocolate fudge brownieFör övrigt @gul_zebra kontroversiell åsikt här - chokladglass smakar inte alls samma sak som chokladkakor! Både godiset och bakvarorna.
Det smakar för mycket kakao i chokladglass tror jag. Medan i kakor så är det mera söt smak (nej jag gillar inte mörk choklad heller), så det så.
Nä.Nu ska jag svära i kyrkan, men jag tycker faktiskt att Ben & Jerry är överskattad. För söt!
Jag vill smaka vit choklad glassChokladglass smakar chokladglass. Ska inte förväxlas med annan choklad! Chokladglass kan vara stark, chokladglass kan vara svag. Bra chokladglass är superchokladig och fylld med browniebitar och kallas chocolate fudge brownie
Jag vill smaka vit choklad glass
Jag känner mest att det borde smaka vaniljJag vill smaka vit choklad glass
Vanilj och vit choklad smakar ju inte alls likadant, den glassproducent som gör vit chokladglass som smakar som vanilj borde grillas över eldJag känner mest att det borde smaka vanilj
Det finns ju den där vit choklad magnum glassen den är ju typ såJag vill smaka rosa chokladglass
Åh? Ja jag kan förstå det dock, det kan bli lite mastigt med bara vit choklad. Lindt vit choklad kulor har ju något annat i också som gör chokladen ännu mer ljuvligSia har vit chokladglass men det är ju ett ganska slätstruket alternativ.
Vad smakar vit chokladglass annars menar du?Vanilj och vit choklad smakar ju inte alls likadant, den glassproducent som gör vit chokladglass som smakar som vanilj borde grillas över eld
Eller snarare is då, det är ju glass.
Jag vill smaka vit choklad glass
Den ska smaka vit choklad! Inte vanilj De kommer ju inte ens från samma växtVad smakar vit chokladglass annars menar du?
Sablar jag har några lindt vit choklad kulor i kylskåpet.Jag har nog bara ätit Ben n Jerrys typ 2 ggr i mitt liv, men har nåt minne av att de hade en med vita chokladisbjörnar i? Men den finns kanske inte kvar?
Vit choklad är gott! (Fast tror jag tyckte glassen var för söt, minns inte)
Då föredrar jag nog vaniljDen ska smaka vit choklad! Inte vanilj De kommer ju inte ens från samma växt