Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tyckte DISS
Japp! En del av de ljusa är smaksatta med arraksarom.
Men på vanliga Polly finns det väl inget sätt att veta vilka som smakar vad, eller? Det finns ju mörka och ljusa, och de mörka är väl oftast vanilj, men vad gäller de ljusa vet man väl inte om man får arrak (=) eller smörkola (= )?
Nej gud nej, jag har tyckt att de smakar olika så länge jag kan minnas! Jösses, är det här ännu en sådan där Ahlgrens bilar-grej där en del känner jättetydlig skillnad och en del inte? Men på Cloettas hemsida står det faktiskt "De ljusa Polly-kulorna har två smaker, arrack och smörkola, medan de mörka kulorna har smak av vanilj", så min observation verkar vara korrektJag har aldrig någonsin stött på att de ljusa smakar olika. Var det inte någon specialpåse?
Visa bifogad fil 31545
Polly Swedish fika!
Med smak av blåbärspaj, kanelbulle och kladdkaka.
Jag måste säga hiss på denna! Jag trodde inte jag skulle gilla blåbärspajen men den var faktiskt godast. Inte så mycket paj utan smakar mest blåbär. Kanelbullen smakar ungefär som kakbitarna i B&J cinnamon buns vilket ju är GOTT. Kladdkakan trodde jag skulle bli favoriten men den var mest söt, inte så chokladig som jag hoppats.
Ändå riktigt gott. Kommer definitivt äta upp påsen. Deras senaste limited edition var ju vidrig så det här var helt klart ett step up.
Nej gud nej, jag har tyckt att de smakar olika så länge jag kan minnas! Jösses, är det här ännu en sådan där Ahlgrens bilar-grej där en del känner jättetydlig skillnad och en del inte? Men på Cloettas hemsida står det faktiskt "De ljusa Polly-kulorna har två smaker, arrack och smörkola, medan de mörka kulorna har smak av vanilj", så min observation verkar vara korrekt
Var hittar man den? Äter aldrig glass längre, funkar inte ens med laktosfri .Har blivit laktosöverkänslig på senare tid. Nu köper jag bara Lily o Hanna's glass. Svensk.
Rawfood, vegansk, ekologisk. Magen tackar mig. Hiss.
Visa bifogad fil 31569
Samma här! Och nu försöker jag att inte äta godis så jag kan inte testa heller!Jag har aldrig känt skillnad på vanliga polly och då är jag en gedigen pollyätare, har ätit många många påsar genom livet
Nu har du ju redan fått svar av andra och jag kan också bekräfta att ja - det är tydlig skillnad på dem!Spännande! Är de indelade i olika färger, så att man vet vad det är man får innan man stoppar in det i munnen? Jag tycker vanliga Polly är lite jobbiga på det sättet, man vet aldrig om det är vanilj eller arrak innan man börjat tugga
Den var ju skitgod väntade mej nått som jag nästan skulle spy av men den var ju helt fantastiskt godAlltså den här...
Visa bifogad fil 31532
ALLDELES för stor bild, för det här var bland det äckligaste jag ätit i år tror jag! Jag fattar inte ens vad de försöker göra, vad är poängen liksom? Är det det låga kaloriinnehållet som ska få folk att köpa den eller? Jag tog för givet att den åtminstone skulle innehålla mycket protein, eftersom den på många sätt är lik deras proteinpuddingar, men icke! För mig var det bara en sötningsmedel-stinn, geléaktig yoghurt-wannabe som innehåller så mycket skräp att jag känner mig lite smutsig på insidan efter bara en sked
Tillägg: Jag köpte den för jobbets räkning, och ingen av oss fattar grejen. Eller ens vad det är egentligen.
Ser gott ut, men sedan urminnes tider (typ) finns det en porrbutik som heter grottan. Hallongrotta har sedan jag varit liten gett mig konstiga associationer.
Försiktig HISS. Kombinationen är ju bra (vad kan gå fel med vaniljglass, hallonsås och kakbitar?) men det hade gärna fått vara mycket mer av det sistnämnda. Mvh Kakmonstret
För lite kakbitar.Ser gott ut, men sedan urminnes tider (typ) finns det en porrbutik som heter grottan. Hallongrotta har sedan jag varit liten gett mig konstiga associationer.
Men det verkar samtidigt gott, hallonsylt, kakbitar och glass, vad kan gå fel?