Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, salta mandlar var det länge sedan jag åt men det är ju så gott! Tack för påminnelsenTycker att de här är de godaste salta mandlarna på marknaden. HISS och lagom bildstorlek. Visa bifogad fil 30713
Tycker att de här är de godaste salta mandlarna på marknaden. HISS och lagom bildstorlek. Visa bifogad fil 30713
Så länge sen jag åt Risifrutti! Så bra att det kommit sockerfria! Provade igår och det blir HISS!
Jag har minskat på småbyttor ur miljö- och ekonomisynpunkt, men igår efter ett cykellopp på 12 mil tyckte jag jag var värd att köpa precis det jag var sugen på!
Måste testa! Åt den andra varianten med hallonrippel och maränger i locket, mmmm så god! Marängerna sjukt söta men var perfekt till den syrliga yoghurten
HISS! Farligt god!
Den provade jag igår! Var SÅ besviken, för karamellvarianten var så sjukt mycket godareMåste testa! Åt den andra varianten med hallonrippel och maränger i locket, mmmm så god! Marängerna sjukt söta men var perfekt till den syrliga yoghurten
Jag är inget jättefan av mandlar därför jag ej testat, men gillar ju karamellDen provade jag igår! Var SÅ besviken, för karamellvarianten var så sjukt mycket godare
Mandlarna är inte riktigt "mandliga" (ja, jag inser att jag låter skitkorkad) så den kanske kan gå hem ändå! Tunna skivor och lagom salta till den söta karamellenJag är inget jättefan av mandlar därför jag ej testat, men gillar ju karamell
Är det något läbbigt sötningsmedel i istället?
Åt en sån i går. Tyckte inte den var något särskilt, vill ha mer drag i själva yoghurten. Och jag har inte hittat NÅGON produkt med salt karamell som jag tycker är tillräckligt salt.
HISS! Farligt god!
Salta extra!Åt en sån i går. Tyckte inte den var något särskilt, vill ha mer drag i själva yoghurten. Och jag har inte hittat NÅGON produkt med salt karamell som jag tycker är tillräckligt salt.
Nä. Det ska vara rätt från börjanSalta extra!
Åt en sån i går. Tyckte inte den var något särskilt, vill ha mer drag i själva yoghurten. Och jag har inte hittat NÅGON produkt med salt karamell som jag tycker är tillräckligt salt.
Större delen av mig håller med, för det är fan aldrig vanligt bordssalt i de där ändå. Men ändå! Ska fan prova salta nån dag, kan aldrig bli för mycket salt så det borde ju inte bli katastrof iafNä. Det ska vara rätt från början