Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Morotskakan är ju asgod! Instämmer om kladdkakan dock, herreguuuud vad god!Fet diss på denna. Kan inte förklara varför, men den smakar liksom bara fel på alla sätt och vis.
HISS på denna. Helt okej chokladglass och jättegoda mjuksega kladdkakebitar.
Hiss! Är inte jätteförtjust i vanlig Daim faktiskt, men den här kan jag definitivt tänka mig att äta mer av!
Visa bifogad fil 29294
Det här påminner mig om att jag också provade FizzyDizzy-glassen i helgen. Blir en svag diss från mig också.
Jag vet inte om det blir hiss eller diss, smakade mest mjuk pepparkaka vilket ju egentligen är gott. Men passade inte riktigt som glass, så jag säger nog DISS.
Alldeles för söt, DISS!
Visa bifogad fil 29880
Var på hemköp i helgen där de hade 5 Bärry för 20 kr. Kände att jag ville vara lite mer äventyrlig än 5 x smultron/jordgubb så testade denna. Oväntat god faktiskt! Jag var lite orolig för att sylten skulle vara sur men den var söt, passade bättre till yoghurten som är väldigt syrlig. Hiss!
Vad tråkigtÄlskar den där! Dock finns den aldrig i mina affärer!
Jag måste fingra på ett paket och räkna bullarna - tio bullar på etiketten. Fem synliga bullar i förpackningen, Mysko. Kanske är det meningen att två paket=en portion. Bilden kanske bara är ett serveringsförslag etc Å andra sidan låter det som ju färre bullar desto bättre
Fast såvitt jag kan se så döljs ungefär en tredjedel av innehållet av etiketten - där under hittar du nog resterande fem bullar skulle jag gissa! Men då går jag bara på vad som syns på bilden...Jag måste fingra på ett paket och räkna bullarna - tio bullar på etiketten. Fem synliga bullar i förpackningen, Mysko. Kanske är det meningen att två paket=en portion. Bilden kanske bara är ett serveringsförslag etc Å andra sidan låter det som ju färre bullar desto bättre
Aj då! Vad var det som var fel? Allt?
Fast såvitt jag kan se så döljs ungefär en tredjedel av innehållet av etiketten - där under hittar du nog resterande fem bullar skulle jag gissa! Men då går jag bara på vad som syns på bilden...
Men det är ju gott med klumpar i mosetAllt var fel! Det var t.o.m klumpar i moset