En JÄTTEHISS för denna
Visa bifogad fil 27052
Jag har haft den några månader och är skeptisk. Smaken är god när jag borstar tänderna men efteråt känns det som en beläggning på tänderna och eftersmaken är lite skum.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En JÄTTEHISS för denna
Visa bifogad fil 27052
Skumt, jag upplever eftersmaken fräsch och att den håller i sig mycket längre än andra tandktämer, inte upplevt att det skulle bli nån beläggning hellerJag har haft den några månader och är skeptisk. Smaken är god när jag borstar tänderna men efteråt känns det som en beläggning på tänderna och eftersmaken är lite skum.
Ja!Är det tandkräm med kokossmak..?
Men det låter jättehemskt? Alltså jag tycker om kokos men känner att jag vill ha den där fräscha mintsmaken vid tandborstning (tycker inte om mint annars faktiskt).
Åh herregud vad vidrigt!
MVH Hatar kokos
Jag trodde att det skulle vara skumt när det är nån annan smak.. Lite som typ barntandkrämer Men så var den inte alls,utan den är jättefräsch i smakenMen det låter jättehemskt? Alltså jag tycker om kokos men känner att jag vill ha den där fräscha mintsmaken vid tandborstning (tycker inte om mint annars faktiskt).
Jag blev ändå så nyfiken nu att jag faktiskt vill prova, det kanske är jättegott och jag missar värsta grejen.. bara det inte är sån fluorfri skit?
Om det är fluor i den ska jag faktiskt prova, blev alldeles för nyfikenJag trodde att det skulle vara skumt när det är nån annan smak.. Lite som typ barntandkrämer Men så var den inte alls,utan den är jättefräsch i smaken
Fluor har jag tagit för givet att det är i eftersom det ändå är pepsodent.. Men det har jag faktiskt inte kollat
Om det är fluor i den ska jag faktiskt prova, blev alldeles för nyfiken
Nä, köpte den av misstag och fick slänga den, inte god!Hiss! Salted caramel cheesecake!
Hiss!
Provade också denna igår och det blir diss från mig faktiskt.Hiss! Är inte jätteförtjust i vanlig Daim faktiskt, men den här kan jag definitivt tänka mig att äta mer av!
Visa bifogad fil 29294
Aha! Det kanske är därför som jag, som vanligtvis inte är så förtjust i Daim, gillade denProvade också denna igår och det blir diss från mig faktiskt.
Jag känner ingen chokladsmak alls och knappt någon daim. Göteborgskex har en produkt som heter Cremekex citron som säkert alla ätit när de var mindre:
Visa bifogad fil 29416
På riktigt smakar Daim citron som en sorts bar av denna fyllning så gillar man den är det bara att köra hårt
Jag saknar Daim orange
Ja som bekant är ju smaken som röven - klövenAha! Det kanske är därför som jag, som vanligtvis inte är så förtjust i Daim, gillade den