ÅhåhåJa det är massor av choklad insprängd i glassen! Plus kanterna också syns lite dåligt, men typ såhär.
Visa bifogad fil 26673
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ÅhåhåJa det är massor av choklad insprängd i glassen! Plus kanterna också syns lite dåligt, men typ såhär.
Visa bifogad fil 26673
Visa bifogad fil 26729
Jag vill HISSA denna! Jag äter oftast naturell kvarg, men ibland kan det vara kul med någon smak och hittade denna till nedsatt pris idag så då provade jag och jag gillade den! Ofta smakar det för lite eller äckligt konstgjort tycker jag, men denna var god. Frisk päronsmak!
Låter lovande - har en burk som väntar i kylen
Hunnit smaka än? Vad tyckte du?
Jag har gått och varit sugen på sån idag faktiskt, blir kanske att köpa mer .
Och jag som är en mes vad gäller starka kryddor gillar dem!!!Men dessa vill jag faktiskt DISSA, kommer inte köpa dem igen, de smakade faktiskt nästan ingenting...
Visa bifogad fil 26730
Men ja! Det var det näst vidrigaste jag druckit (näst efter Fanta som smakar rengöringsmedel)Stor fet DISS! Ruggigt äckilig hela familjen dissade den.
ÄCKLIGT SÖT är den, så pass söt och sliskig att jag faktiskt inte ens åt upp den, vilket aldrig någonsin har hänt. Jag skulle väl aldrig slänga en B&J, men jodå plötsligt händer det.Förresten, någon som testat den nya smaken Topped - love is...? Hade velat veta om den är god-söt eller äckligt söt
Jag har hunnit testa den nu också. Tyckte den hade helt ok sötma, toppingen är såklart söt men inte så mycket glassen i sig. Den mest kritiska punkten för min del var alldeles för lite bitar iÄCKLIGT SÖT är den, så pass söt och sliskig att jag faktiskt inte ens åt upp den, vilket aldrig någonsin har hänt. Jag skulle väl aldrig slänga en B&J, men jodå plötsligt händer det.
Hunnit smaka än? Vad tyckte du?
Jag har gått och varit sugen på sån idag faktiskt, blir kanske att köpa mer .
Den fick hiss! Lite sådär kvarg-sträv i eftersmaken men päronsmaken var god!
Kul att du gillade den! Har du nån mer kvarg du gillar, tänkte vi kanske har lite samma smak då?
Gillar Skånemejeriers yoghurtkvarg i burkar, laktosfria och inget tillsatt socker. Både vanilj, citron, jordgubb/lime och ananas/kokos är goda - inte något strävt alls. Och röra ner lite bär....
Lindahls småburkar är: Sctracciatella, Choco Blanco, Vanilj...
Den med vit choklad är FANTASTISK!
Diss! Den smakar som billig julkalenderchoklad. Som en riktigt dålig variant av kexchoklad. Älskar marabou vanligtvis. Och vad sjutton gör den vid kakhyllorna?
Jag brukar aldrig äta godis, men har kommit på att på t ex skidlopp behöver man snabb energi. Undrar om ni smakat någon av dessa? Vilken är godast? Känner jag hade velat ha en påse med blandade små bitar av dessa smaker, men det finns inte väl? Såg att det finns eller ska komma lakrits och mint på rulle, finns de? De förpackningarna är mindre va?
Och så undrar jag om nån smakat Snickers White? God?
Jag tycker att vit Snickers var för söt, men det är jag det...
Mintkrokanten älskar jag, apelsinkrokanten är god och påminner om Always, tycker jag.
Köpte Oreo-kakan och blev besviken, jag tycker att småbitarna (avlång 50 g förpackning) var godare.