Harry Potter och Fången från Azkaban (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Uppdatering

Ocklumenering är en väldigt bra magisk egenskap som hjälpt Q4 under hela leken. Genom att försegla hjärnan och tankarna mot påverkan och intrång från andra på magisk väg har hon lyckats hålla sin sanna identitet hemlig ända in i det sista, men frågan är om det verkligen hjälpte henne och hennes sida ändå....

Quarter4Ever var Bellatrix Lestrange (dödsätare)

Grattis Goda!!!!!!!!
Ja ja jag försökte verkligen allt jag kunde!:devil::devil::devil:

För övrigt var det lagom frustrerande att se er tolka min info ibland...

Förresten @cirkus, fattade du mitt meddelande?
Lightningstruck, but parcelblind?
Jag fick bara veta vem som fick paket, inte vad de innehöll eller när de användes...

Vet du varför jag trodde att du var brevbärare @quarter4ever ? För att jag fick paket! Och jag minns att du var med den gången jag sa att jag aaaldrig hade fått paket, jag tror vi satt i lyan ihop då?
När du sen hjälpte mig att inse att Cirkus var brevbärare insåg jag att det var Artline som stulit och gett mig paketet?! :D

Yes! Jag tyckte ju att Q spelade mysko hela tiden! Synd bara att jag hade hakat upp mig på att jag trodde att hon var borgmästare.

Vi, jag och Habina fick i första infon veta att Mirtai var ängel, det var ju inte meningen :p

Så jag visste att Habina visste vem som var ängel, men jag visste inte hur jag skulle kunna skriva det...
tur det slog åt båda hållen denna gången :) jag listade ut det iaf via Habina men också på att Mirtai direkt verkade ant att hon var upplagd för lynch

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 771
Senast: qitis
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 840
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 756
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 013
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka