Woho!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja ja jag försökte verkligen allt jag kunde!Uppdatering
Ocklumenering är en väldigt bra magisk egenskap som hjälpt Q4 under hela leken. Genom att försegla hjärnan och tankarna mot påverkan och intrång från andra på magisk väg har hon lyckats hålla sin sanna identitet hemlig ända in i det sista, men frågan är om det verkligen hjälpte henne och hennes sida ändå....
Quarter4Ever var Bellatrix Lestrange (dödsätare)
Grattis Goda!!!!!!!!
ja det vore kul att höra!Då kan jag äntligen få berätta om LL's "misstag"??![]()
Då kan jag äntligen få berätta om LL's "misstag"??![]()
Vi, jag och Habina fick i första infon veta att Mirtai var ängel, det var ju inte meningenja det vore kul att höra!
Ja ja jag försökte verkligen allt jag kunde!![]()
Då visste du att jag hade fått paket?För övrigt var det lagom frustrerande att se er tolka min info ibland...
Förresten @cirkus, fattade du mitt meddelande?
Lightningstruck, but parcelblind?
Jag fick bara veta vem som fick paket, inte vad de innehöll eller när de användes...
tur det slog åt båda hållen denna gångenVi, jag och Habina fick i första infon veta att Mirtai var ängel, det var ju inte meningen
Så jag visste att Habina visste vem som var ängel, men jag visste inte hur jag skulle kunna skriva det...