Harry Potter och Fången från Azkaban (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja gud vad jag blev förvirrade av den trollningen! Var det en god som försökte skicka en meddelande? Eller en ond som ville få mig misstänkt? Eller en ond som ville få mig att själv tvivla på Hjartagna? :confused:

Jag velade fram och tillbaka...

iom att jägaren jagat Mirtai och du o Hjart röstat på henne DL1 visste jag att en av er borde vara god.
Jag trodde att den andra var ond, men det hade jag ju inte helt rätt i - men det blev ju okej ändå till sist...

Tur i oturen att Snurrfian inte var online. OCH man ska inte gå emot sina insikter - jag kom ju på inatt att hon nog var blodgivaren.
Sen blev jag så stressad här på slutet men tillslut bestämde jag mig för att lita på @cirkus :love:

För mig var det rätt solklart att det var cirkus ni skulle ge er efter den natten. Den enda som var godförklarad av alla. Förstod att ni inte skulle ge er på mig en natt när jag fick skydda. :p
ja vi velade om er två det ska du veta!!!
Cirkus var på menyn mååååånga gånger innan vi äntligen lyckades käka henne ( vi ändrade oss ett par ggr till @Paddington s förtvivlan :p ) :phon påstod att hon hade uppdateringen klar och allt....;)

Tur i oturen att Snurrfian inte var online. OCH man ska inte gå emot sina insikter - jag kom ju på inatt att hon nog var blodgivaren.
Sen blev jag så stressad här på slutet men tillslut bestämde jag mig för att lita på @cirkus :love:
blodgivare anade jag tidigt iom att hon skrev något om att LL nog skrev på uppdateringen när alla undrade varför inte lilltess återupplivats än.

Och det var förresten däför jag trodde bollen__ var brevis, för att hon var den första(?) som kommenterade att jag kanske blivit trollad.
Jag var ganska säker på att det var cirkus, faktiskt. Så efter jag dött så väntade jag på tecken därifrån... För att se om jag haft rätt.
Sedan visste jag att hon var siad efter omvandlingen.

Det blev åtminstone som jag tänkt!

:)

Hade du tänkt en trollad röst mot just Hjartagna, eller att spionen skulle få välja?
Jag gissade ju egentligen bara där...

ja vi velade om er två det ska du veta!!!
Cirkus var på menyn mååååånga gånger innan vi äntligen lyckades käka henne ( vi ändrade oss ett par ggr till @Paddington s förtvivlan :p ) :phon påstod att hon hade uppdateringen klar och allt....;)
Ärligt så var det @Gabby_Ossi uppdatering jag hade klart i fyra dagar å aldrig fick använda :cry:
Men jag var ju tvungen att retas lite med er ;)

Jag var ganska säker på att det var cirkus, faktiskt. Så efter jag dött så väntade jag på tecken därifrån... För att se om jag haft rätt.
Sedan visste jag att hon var siad efter omvandlingen.

Hade du tänkt en trollad röst mot just Hjartagna, eller att spionen skulle få välja?
Jag gissade ju egentligen bara där...

jag hade tänkt en trollad röst på någon av de jag hade som misstänkta som en bekräftelse på att den jag skickat trollningen till verkligen var god - nu var jag ju rätt säker ändå

Jag trodde det endast för jag har för mig att du var med när jag berättade att jag aldrig fått paket å då tänkte jag när jag fick paketet att det är ju Q som skickat det :love: det där att någon kunde sno o att cirkus skrivit saker det missade jag ju totalt. Tills du så snällt hjälpte mig förstå :D
hade jag varit brevis hade det nog varit sant, för det var den gången vi satt i lyan ihop som du sa det ( om du inte sagt det flera ggr) så jag hade nog skickat brev till dig :)

Jag, eller Niyama, fick ju också paket. (Jag glömde använda det, en extraröst, men det gjorde ju detsamma eftersom alla ändå röstade på Lobelia i den lynchen) och när cirkus använde exakt min formulering som jag skickade i meddelandet tillbaka i sin teori om mig förstod jag att hon inte var omvänd i alla fall. :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 726
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 115
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 452
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 576
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar