Ja gud vad jag blev förvirrade av den trollningen! Var det en god som försökte skicka en meddelande? Eller en ond som ville få mig misstänkt? Eller en ond som ville få mig att själv tvivla på Hjartagna?
Det blev åtminstone som jag tänkt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja gud vad jag blev förvirrade av den trollningen! Var det en god som försökte skicka en meddelande? Eller en ond som ville få mig misstänkt? Eller en ond som ville få mig att själv tvivla på Hjartagna?
ja vi velade om er två det ska du veta!!!För mig var det rätt solklart att det var cirkus ni skulle ge er efter den natten. Den enda som var godförklarad av alla. Förstod att ni inte skulle ge er på mig en natt när jag fick skydda.
blodgivare anade jag tidigt iom att hon skrev något om att LL nog skrev på uppdateringen när alla undrade varför inte lilltess återupplivats än.Tur i oturen att Snurrfian inte var online. OCH man ska inte gå emot sina insikter - jag kom ju på inatt att hon nog var blodgivaren.
Sen blev jag så stressad här på slutet men tillslut bestämde jag mig för att lita på @cirkus
Då var det ju tur i oturen att Art stal den från dig och gav den till migPaketet som jag blev bestulen på.
jag var så duktig att mitt första paket en sia gick till Lobelia
@Blacksmithfarm - känner du igen det att skicka sian till en ulv?
Det var ju fint att det hamnade rätt bra ändå i slutänden
Jag var ganska säker på att det var cirkus, faktiskt. Så efter jag dött så väntade jag på tecken därifrån... För att se om jag haft rätt.Och det var förresten däför jag trodde bollen__ var brevis, för att hon var den första(?) som kommenterade att jag kanske blivit trollad.
Det blev åtminstone som jag tänkt!
ja vi velade om er två det ska du veta!!!
Cirkus var på menyn mååååånga gånger innan vi äntligen lyckades käka henne ( vi ändrade oss ett par ggr till @Paddington s förtvivlan ) hon påstod att hon hade uppdateringen klar och allt....
Ärligt så var det @Gabby_Ossi uppdatering jag hade klart i fyra dagar å aldrig fick användaja vi velade om er två det ska du veta!!!
Cirkus var på menyn mååååånga gånger innan vi äntligen lyckades käka henne ( vi ändrade oss ett par ggr till @Paddington s förtvivlan ) hon påstod att hon hade uppdateringen klar och allt....
Jag var ganska säker på att det var cirkus, faktiskt. Så efter jag dött så väntade jag på tecken därifrån... För att se om jag haft rätt.
Sedan visste jag att hon var siad efter omvandlingen.
Hade du tänkt en trollad röst mot just Hjartagna, eller att spionen skulle få välja?
Jag gissade ju egentligen bara där...
hade jag varit brevis hade det nog varit sant, för det var den gången vi satt i lyan ihop som du sa det ( om du inte sagt det flera ggr) så jag hade nog skickat brev till digJag trodde det endast för jag har för mig att du var med när jag berättade att jag aldrig fått paket å då tänkte jag när jag fick paketet att det är ju Q som skickat det det där att någon kunde sno o att cirkus skrivit saker det missade jag ju totalt. Tills du så snällt hjälpte mig förstå
Ärligt så var det @Gabby_Ossi uppdatering jag hade klart i fyra dagar å aldrig fick använda
Men jag var ju tvungen att retas lite med er
Ja det var så jag minns det så jag tänkte direkt, det är Q!hade jag varit brevis hade det nog varit sant, för det var den gången vi satt i lyan ihop som du sa det ( om du inte sagt det flera ggr) så jag hade nog skickat brev till dig
Då var det ju tur i oturen att Art stal den från dig och gav den till mig
Synd att jag inte siade någon ond bara.
Det var som sagt bara en och den har jag redan fått svar på, helt själv. Men jag har inga naglar kvar och skrivbordet har stora hål...@FiaM - vilka var de tre frågor du vill ha ärliga svar på?