Paddington
Trådstartare
Ibland ska man ha otur att någon hinner se på så kort tid...Låg ute i max 15 sekunder
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ibland ska man ha otur att någon hinner se på så kort tid...Låg ute i max 15 sekunder
Haha, ja, det jag tvivlade lite på var varför du inte högg direkt...Vilken tur För jag såg inget! Det var FiaM som såg det men vågade inte skriva något
Låg ute i max 15 sekunder
@Niyama var ju otrolig på att pricka onda utanför lyan med sina två försökjag tycker att ni lyckades sia många onda ändå jag....
@Niyama var ju otrolig på att pricka onda utanför lyan med sina två försök
Tack för en rolig lek alla, även om jag har dåligt med tid.
Måste bara få tillägga att trots att Cirkus mfl hävdar motsatsen så fick jag inte hjälp med något formulerande eller teoriande. Inte mer än diskussionen i lyan om vem som hade vilken roll. Men mina inlägg skrev jag helt själv.
Ja det stämmer visst det hon säger, Klara är ALLTID god@Klara var dessutom två gånger god i den här leken
Först bybo, sedan älva - som inte omvandlades...
Det var modigt gjort!Och jag måste ju erkänna att jag är glad att jag klarade att teoria och ffa springa iväg och änra rösten trots den skitläskiga vakten.
Ja, jag tycker att du gjorde ett bra jobbOch jag måste ju erkänna att jag är glad att jag klarade att teoria och ffa springa iväg och änra rösten trots den skitläskiga vakten.
Där trodde jag ett tag att du var ond spion innan det blev uppenbart att du var brevis. Hade hittat så fina "vinkar" från dig om detOch jag måste ju erkänna att jag är glad att jag klarade att teoria och ffa springa iväg och änra rösten trots den skitläskiga vakten.
Där trodde jag ett tag att du var ond spion innan det blev uppenbart att du var brevis. Hade hittat så fina "vinkar" från dig om det
Jag tycker jag var historiens tydligaste brevis.
Jag gjorde ju inget annat än prata om paket.
Jag till och med skrev att första paketet nog var på vift
Jag tackar och bugar. Och den ändringen ville jag ju göra egentligen ....Förutom Artline-lynchen och det misstaget du gjorde där så spelade du så otroligt bra.
DU lyckades mer eller mindre få mig att glömma bort hur skum jag tyckte att du var.
Var det av någon speciell anledning som ni käkade mig? Förutom att jag antar att ni hade räknat ut att jag var spion...Jag tackar och bugar. Och den ändringen ville jag ju göra egentligen ....
Det är nog det jag tar med mig från den här leken, nu blev jag så paff att jag gick in och skickade ett meddelande till fio och frågade om hon trodde att Lobelia postat fel och när jag kom tillbaka till leken var inlägget borta så jag började tro att jag sett fel. Speciellt eftersom jag var så trött att ögonen gick i kors... Händer det någon fler gång ska jag se till att citera inlägget direkt!Haha, ja, det jag tvivlade lite på var varför du inte högg direkt...
Det är nog det jag tar med mig från den här leken, nu blev jag så paff att jag gick in och skickade ett meddelande till fio och frågade om hon trodde att Lobelia postat fel och när jag kom tillbaka till leken var inlägget borta så jag började tro att jag sett fel. Speciellt eftersom jag var så trött att ögonen gick i kors... Händer det någon fler gång ska jag se till att citera inlägget direkt!