@glömmerallt - du lurade mig! Fast jag reagerade på dig så tidigt...
Leken går ju lite ut på att luras
Jag försökte dock inte låtsas vara spion, jag försökte bara undvika att bli siad av @Niyama
Tack alla för en rolig lek!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@glömmerallt - du lurade mig! Fast jag reagerade på dig så tidigt...
Såg inte hur vi kunde vinna denna leken ens med extrem tur..Uppdatering
Ocklumenering är en väldigt bra magisk egenskap som hjälpt Q4 under hela leken. Genom att försegla hjärnan och tankarna mot påverkan och intrång från andra på magisk väg har hon lyckats hålla sin sanna identitet hemlig ända in i det sista, men frågan är om det verkligen hjälpte henne och hennes sida ändå....
Quarter4Ever var Bellatrix Lestrange (dödsätare)
Grattis Goda!!!!!!!!
Leken går ju lite ut på att luras
Jag försökte dock inte låtsas vara spion, jag försökte bara undvika att bli siad av @Niyama
Tack alla för en rolig lek!
1153 just nuUlvar: tack för en rolig lek med massa skratt i konversationerna! Hur många inlägg kom vi upp i??
Ulvar: tack för en rolig lek med massa skratt i konversationerna! Hur många inlägg kom vi upp i??
nä knappt hälften, sa ju att jag hade tisdsbrist...Med q i lyan gissar jag att det blev ungefär lika många som i leken
roligast var nog vi partade loss i samband med att Lobelia skulle lynchas, var det andra gången tro?; var det tredje som lyckades?Ulvar: tack för en rolig lek med massa skratt i konversationerna! Hur många inlägg kom vi upp i??
När jag gick tillbaka i leken igen och läste fuderingarna från bsf om glömmerallt låtsades vara spion för att hon följde Niyama så lätt i lynchen mot artline gissade jag att lyan hade fått just den spionraden första natten. Fast det var ju så lagom då, alla inblandade a ju redan döda.
Men du ska ju alltid vara ond!Då var det ju tur i oturen att Art stal den från dig och gav den till mig
Synd att jag inte siade någon ond bara.
På något märkligt vis tenderar lekarna att se lättare ut efteråt ibland
Ja @Habina gjorde ett fint jobb med raderna.
Jaaa! Just det!! Hahaa!!roligast var nog vi partade loss i samband med att Lobelia skulle lynchas, var det andra gången tro?; var det tredje som lyckades?
@Blacksmithfarm jag visste inte att ni visste att jag var just ängel men Habinas utpekande gick det ju inte att ta fel på
Och det förklarar varför jag blev käk, lite förvånad blev jag iom att jag ändå hade ganska mkt misstankar mot mig.
Men du ska ju alltid vara ond!
Var riktigt underhållande att se dig förvirrad ang paketet
btw, första gången jag fått paketMen du ska ju alltid vara ond!
Var riktigt underhållande att se dig förvirrad ang paketet
Väldigt dumt att bli lycnhad och inte få något svar Vad svarade du?Haha ja, det föll ner några poletter sen och inte fick du mitt svar heller, vilket kanske var lika bra