Håller med
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller med
12 minuter kvaaaaaaar!
22 snarare?12 minuter kvaaaaaaar!
Hm min klocka Visar på 20 min kvar?12 minuter kvaaaaaaar!
Då du önskar dig en total destroyer roll?Okej hemma.
Kan man inte rösta på alla utom en själv?Jag tycker att det är skitsvårt och har ingen helt och hållet ulvkandidat. Det finns något som skaver både med Snurris och Q. Hmm, även Gabby men inte lika mkt där kanske..
Haha typ! Hade ju vart smidigt idag..Då du önskar dig en total destroyer roll?
Jag med många gånger ... Fast då skulle jag bara rösta på alla utom mig då![]()
Sitter och går igenom Gabbys inlägg och hittar då detta från Koppen. Här känns det som att Koppen försöker slänga misstankar på G_O. Hon röstar också på G_O i lynchen hon åker. Först tänkte jag att det var att hon gjorde precis som GA (som röstade på Koppen) att hon röstade på en ond. Jag kan ha fel men jag tror nog ändå att hon röstade på en god. G_O röstade på Hjartagna när GA åkte. Vet att Cirkus funderade om det var en ulv som inte ville rösta på sin kollega. Isåfall röstade hon ju ändå på sin kollega. Ev. kan rösten varit trollad för att få oss att misstänka Gabby och ge Hjartagna lite godvibbar. Men nä. Jag tror att Gabby faktiskt är god med lite tid bara. Jag skall försöka hinna gå igenom de övriga också, så får vi se om jag hittar något annat.
Men framförallt detta som koppen skrev och att hon röstade på Hjartagna den DL när GA åkte tycker jag gör att hon verkar god. Ulvarna kunde ju inte då veta när Hjartagna skulle åka så...det känns konstigt om hon skulle ha röstat på henne då om hon vore ond.
Stressa mig inteeeee!Nu då!
10 minuter kvaaaaaaar!