Harry Potter och Fången från Azkaban (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Aah hjälp, håller på och skriver labrapport samtidigt här så höll på att missa :o

Gabby_Ossi röstar på quarter4ever

Pga jag har tyckt hon varit skum sedan Artline-lynchen där hon sa att hon skulle ändra "om det behövdes" och sedan inte gjorde det utan kom med en lång bortförklaring istället. Detta i kombination med uteslutningsmetoden applicerat på gårdagens röstning så tror jag att q4 i lyan är det mest troliga scenariot.

DL 10
11:03 FiaM röstar på quarter4ever
11:09 quarter4ever röstar på Snurrfian
11:27 Gabby_Ossi röstar på quarter4ever

quarter4ever: 2
Snurrfian: 1

Q, jag vill inte att du är ooooond. Fanfanfan. Men jag tror det. Fast att Snurris inte är här skrämmer mig. Men jag vågar inte rösta Snurris. Jag tycker det är mer som talar emot dig. Men är du god då är fanken snurris ond!
Men åh. :banghead:
Jag vet inte vad jag ska tro. Jag tycker att FiaM´s teori om Q känns bra, den skulle kunna stämma. Sen röstar Q på Snurrfian, och det är ju samma tankar som jag fick inatt, de skulle också kunna stämma.
Samtidigt hade cirkus mig och Q som onda. Och hon trodde att Snurris var god. Cirkus är skarp, och jag vet att jag är god så uteslutningsmetoden gör då Q ond.
FiaM är jag hyffsat övertygad är god och hon har ju röstat på Q...

bollen__ röstar på quarter4ever
då jag tror att hon är den kvarvarande ulven pga att hon inte röständrade i lynchen mot Artline, hon kom också med ett lååångt förklaringsinlägg vilket hon iofs kunde göra som god också men det känns ändå som lite väääl förklarat liksom. Och sen så är hon så lugn. Alldeles för lugn för att vara Q! Och för att hon inte var brevbärare som jag trodde så har jag inte haft ögonen på henne förrän det gick upp ett liljeholmens om cirkus som brevbärare. Som iofs Q hjälpte mig med. Och hon har hela tiden velat veta vad Lilltess skulle rösta och tänka om folk innan hon själv gjort det..
Må nu detta vara rätt...:banghead:

DL 10
11:29 bollen_ röstar på quarter4ever

quarter4ever: 3

DL 10
11:29 bollen_ röstar på quarter4ever

quarter4ever: 3

Snurrfian missar röstning?

Kom igen nu era mesar och rösta!!!! Vi vill se vart det barkar hän.. NU!!

12 minuter kvaaaaaaar!

Nu då!

10 minuter kvaaaaaaar!

Spök..

10 min kvar. Detta är oliiiiiiidligt!

Äsch, det är ju enkelt. Bara att rösta på.......

.......sista ulven!

5 minuter kvaaaaaaar!

Nu måste ni rösta.. tänk om bukes databas kraschar NU! :D
Stressa mig inteeeee!
OMG!! Hahaa!! :rofl: :laugh:

Uppdatering

Ocklumenering är en väldigt bra magisk egenskap som hjälpt Q4 under hela leken. Genom att försegla hjärnan och tankarna mot påverkan och intrång från andra på magisk väg har hon lyckats hålla sin sanna identitet hemlig ända in i det sista, men frågan är om det verkligen hjälpte henne och hennes sida ändå....

Quarter4Ever var Bellatrix Lestrange (dödsätare)

Grattis Goda!!!!!!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 727
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 115
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 457
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 576
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar