Här fortsätter vi att störa oss på rimliga o orimliga saker, del 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mig på att cyklister så gott som aldrig släpper fram fotgängare. När jag skall till jobbet måste jag passera en väldigt vältrafikerad cykelväg, jag passerar där det är ett "övergångsställe" men ingen stannar. I morse stod jag nog där i fem minuter och försökte signalera att jag skulle över, tills jag tillslut tröttnade och sprang över med fara för livet. För någon vecka sedan när det var bättre väder stod jag i tio minuter, och gav sedan upp och gick en lång omväg till jobbet.

Jag stör mig på att jag skjuter upp saker. Borde städat i helgen när jag var ledig, men det var ju så finnt väder...
Så nu måste jag göra det i kväll efter jobbet i stället (nej det kan inte vänta till nästa helg).
Åh, lider med dig! Kände igår att jag borde städat, orkade inte. Tänkte göra det imorgon (idag). Så kom sambon hem och började dammsuga - jag kunde sagt att jag kunde göra det imorgon, men det gjorde jag inte :angel:

Lol ja jag önskar fan att jag hade beställt men jag är så jäkla van vid att det är licenspreparat jag hämtar ut så jag tänkte inte ens på det. Inte heller på att jag kunnat gå till något av de andra 3 apotek som finns inom 1 km radie...
Nu har jag iaf fått sms om att medicinen kan hämtas ut, så idag stör jag mig på att jag måste till Apoteket igen :p

Lol ja jag önskar fan att jag hade beställt men jag är så jäkla van vid att det är licenspreparat jag hämtar ut så jag tänkte inte ens på det. Inte heller på att jag kunnat gå till något av de andra 3 apotek som finns inom 1 km radie...
Nu har jag iaf fått sms om att medicinen kan hämtas ut, så idag stör jag mig på att jag måste till Apoteket igen :p
Går det inte att beställa licenspreparat på apotea? Har nog aldrig hämtat ut ett sådant, vad jag vet.

Går det inte att beställa licenspreparat på apotea? Har nog aldrig hämtat ut ett sådant, vad jag vet.
Jag har inte för mig det nej.
Oavsett hade jag inte sparat tid heller förvisso - beställde jag i fredags (kvällstid) så hade det som tidigast dykt upp idag och fått hämtas ut längre bort än apoteket :p

Jag har inte för mig det nej.
Oavsett hade jag inte sparat tid heller förvisso - beställde jag i fredags (kvällstid) så hade det som tidigast dykt upp idag och fått hämtas ut längre bort än apoteket :p
Ok, bara nyfiken.

Mitt brukar levereras i brevlådan förutom om jag hämtar ut snordyra tabletterna.

Stör mig nu på att målningen jag försöker göra bara blir helt fel. Inte alls som jag tänkt mig.
De nya färgerna är vattniga och hopplösa, och så håller jag på och tabbar mig hela tiden.:(

Borde inte ha börjat på med det här nu alls. Känner mig bara så värdelös när man får det "bevisat" att man inte kan.
Skulle jag ha låtit bli skulle jag ju ha kunnat inbilla mig att jag forfarande har yttepytte målerikunskaper kvar (om jag nu ens haft några någongång):p

Jag stör mig något enormt på att en väg hos mig asfalterades om förra året. Idag har vägen rivits upp komplett IGEN för att asfalteras om...:confused: Liksom why? Den var ju jättefin och bra!

Stör mig lite att första inlägget i den här tråden är så kort att det är svårt att träffa rätt när man ska trycka på det (för att komma till första olästa direkt)

Stör mig lite att första inlägget i den här tråden är så kort att det är svårt att träffa rätt när man ska trycka på det (för att komma till första olästa direkt)
Jag stör mig orimligt mycket på att jag inte hade en aning om att man kunde göra så förrän nu. Tänk så många kalorier jag har förlorat på att klicka fram till rätt sida och scrolla ner till rätt inlägg!

Stör mig på att dom gräver fiber runt omkring där vi bor. :mad:
Dom gräver ovanför, nedanför, bakom och framför våra hus (en grupp på 4 hus) men inte hos oss. Vi SKA få fiber och det är beställt, men VARFÖR undviker dom oss? :confused:
Vad fasen......:banghead:

Samma här, byn ser ut som om den blivit attackerad av jättesorkar. EXTREMT irriterande för mig eftersom jag inte ska ha eländet heller! :mad:

Senast ändrad:
Jag stör mig orimligt mycket på att jag inte hade en aning om att man kunde göra så förrän nu. Tänk så många kalorier jag har förlorat på att klicka fram till rätt sida och scrolla ner till rätt inlägg!
Och jag minns för några år sedan när någon sa till mig att de funktionen fanns. Det var verkligen helt fantastiskt efter det!:D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter störa oss. Är hungrig men ligger så bekvämt. 66 67 68
Svar
1 341
· Visningar
66 971
  • Låst
Tjatter Jag stör mig på den här årstiden och allt mörker. Har svårt att sova då kroppen har problem med att skilja på kvällsmörker och nattmörker. 100 101 102
Svar
2 027
· Visningar
99 080
Senast: Görel
·
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött... 100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
104 437
Senast: Mineur
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag måste köpa nya vinterdäck. Dyrt! 99 100 101
Svar
2 018
· Visningar
97 849