OT, grattis!
![]()
Tack!Grattis iallafall!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
OT, grattis!
![]()
Tack!Grattis iallafall!
Inget nytt men...
Jag stör mig så fruktansvärt att jag blir ARG, på nättidningarnas alla videoinslag. Men klickar på en rubrik och fram kommer en reklamsnutt och en liten film med nyheten.
Det går så LÅNGSAMT!!! Jag vill kunna skumma nyheten och se vad det står och snabbt kunna bläddra vidare. Folk pratar så sakta.....
Värsta varianten är när det inte finns någon text alls. Bara video.
Förut var det kvällstidningarna som höll på med oskicket men nu har både DN och SvD slutat med text på en del notiser.
![]()
![]()
![]()
![]()
Jag, bland andra, för jag envisas med att hålla hastighetsbegränsningarna. (Dock ej när jag kör mc att hålla dem då är förenat med livsfara, man blir prejad av vägen titt som oftast. Det verkar svårt att förstå för en del att en hoj tar lika mycket plats på vägen som en bil)
Stör mig på att jag är så löjligt rädd för spindlar. Sitter en två meter stor spindel i sovrummet (skojar inte!) och jag är så rädd att jag har stängt dörren och tejpat för glipan under dörren i väntan på att sambon ska komma hem ikväll och rädda mej. Om han inte lyckas hitta spindeln ikväll kommer jag inte kunna sova där inne!
Det här är inte ett hälsosamt beteende![]()
Förälder i morgontv: "vården tar en inte på allvar när man ringer om att barnet har 38,6". Min största fråga är varför man ens söker vård om ungen har feber (och inga andra sjukdomssymtom)??![]()
Förälder i morgontv: "vården tar en inte på allvar när man ringer om att barnet har 38,6". Min största fråga är varför man ens söker vård om ungen har feber (och inga andra sjukdomssymtom)??![]()
ApoteaJag stör mig på att jag inte fått ut sömntabletter. Försökte i fredags men då fanns de inte inne och skulle beställas, skulle komma in idag. Var dit idag och då ska de komma in imorrn istället då de beställts för sent på dygnet.
Jag tänkte hela förra veckan att jag skulle pallra mig iväg och hämta ut men sköt upp det hela tiden för det finns minsann jämt inne. Helt och hållet mitt eget fel alltså men det stör mig ändå![]()
Chorizo på spanska uttalas faktiskt såDet var någon här som störde sig på Jureskogs McDonalds-reklam för han sa "chorisso" (typ).
Inget nytt men...
Jag stör mig så fruktansvärt att jag blir ARG, på nättidningarnas alla videoinslag. Men klickar på en rubrik och fram kommer en reklamsnutt och en liten film med nyheten.
Det går så LÅNGSAMT!!! Jag vill kunna skumma nyheten och se vad det står och snabbt kunna bläddra vidare. Folk pratar så sakta.....
Värsta varianten är när det inte finns någon text alls. Bara video.
Förut var det kvällstidningarna som höll på med oskicket men nu har både DN och SvD slutat med text på en del notiser.