Sv: Hångla med en gift man
Haha, du ä go du Enya
Mm, men valde att inte svara för då hade jag kunnat bli bannad på buke....
Haha, du ä go du Enya
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mm, men valde att inte svara för då hade jag kunnat bli bannad på buke....
Och det är just därför jag inte tror att du har samma sexuella behov som andra människor har. Du har någon typ av nedsatthet där eftersom du inte någon gång känner att du är lite kåt på någon. De allra flesta normala människorna känner någon gång, även under ett jättefint och bra förhållande att de är sugen på någon annan. Det är så de flesta fungerar och det är faktiskt inte ett dugg konstigt. Snarare normalt.Jag skulle dumpa honom, för jag tycker det verkar konstigt att vilja ha sex med någon annan i ett friskt förhållande. Om inget annat kommit överens.
Jag skulle dumpa honom, för jag tycker det verkar konstigt att vilja ha sex med någon annan i ett friskt förhållande. Om inget annat kommit överens.
Så varför vill du att han ska berätta det för dig?????? Det är ju däri det konstiga ligger.Jag skulle känna mig förnedrad om en man ville ha sex med någon annan än mig i ett förhållande med mig.
Fast då kan du inte vara tillsammans med någon som har en frisk sexualdrift. För sådär är det för typ alla friska människor. De känner någon gång att de vill ligga med någon. De blir liksom bara kåta, helt utan anledning och bara för att det är så naturen fungerar.
Givetvis måste man inte agera på kåtheten. Jag tror att de allra flesta människorna inte agerar alls. Som jag skrev så agerar jag på kanske 0.5% av alla gånger jag är kåt.Fast nu hänger jag inte med riktigt. Om man blir kåt på någon måste man ligga med personen i fråga? Har man ingen sexdrift om man inte hoppar i säng med alla man blir kåt på?
Så varför vill du att han ska berätta det för dig?????? Det är ju däri det konstiga ligger.
Fast du skriver ju att man inte kan rå för vem man blir kåt på. Hur har du då gjort ett såpass stort fel att du förtjänar att lämnas för det?För min del är det för att jag i så fall skall få ha möjligheten att lämna förhållandet (eller stanna kvar men då vet man hur läget är).
Fast nu hänger jag inte med riktigt. Om man blir kåt på någon måste man ligga med personen i fråga? Har man ingen sexdrift om man inte hoppar i säng med alla man blir kåt på?
Någon jämförde kåthet med att äta och dricka. Tycker det haltar ganska så rejält. Så vitt jag vet så är risken att man skall dö för att man låter bli att ligga med någon man är kåt på ganska så obefintlig. Om man låter bli att äta eller dricka så är risken att dö överhängande.
Självklart kan man inte styra över vem man blir kåt på men man kan väl ändå styra över det sexuella utförandet. Eller är alla som har normal sexdrift slav under den?
Givetvis måste man inte agera på kåtheten. Jag tror att de allra flesta människorna inte agerar alls. Som jag skrev så agerar jag på kanske 0.5% av alla gånger jag är kåt.
Kåthet är en biologisk drift. Precis som att äta och dricka är. Och jo, mänskligheten hade dött ut ifall vi inte hade haft en sexualdrift.
Och det är just därför jag inte tror att du har samma sexuella behov som andra människor har. Du har någon typ av nedsatthet där eftersom du inte någon gång känner att du är lite kåt på någon. De allra flesta normala människorna känner någon gång, även under ett jättefint och bra förhållande att de är sugen på någon annan. Det är så de flesta fungerar och det är faktiskt inte ett dugg konstigt. Snarare normalt.
Varför inte berätta att man är så kåt att man vill ligga med någon annan? Ärlighet du vet?
Fast du skriver ju att man inte kan rå för vem man blir kåt på. Hur har du då gjort ett såpass stort fel att du förtjänar att lämnas för det?
Att agera och vara otrogen är ju en helt annan grej än att vara kåt. Förstår inte hur du ens kan blanda ihop dem.
Lite motsägelsefullt (citerar dig själv) "Det är ok att vara kåt på någon, bara den berättar om det så partnern vet om det. Så tycker jag."
Fast uppenbarligen är det bland det viktigaste i ditt förhållande eftersom du kräver total avhållsamhet från andra till den graden att din partner inte ens kan ha en helt naturlig biologisk känsla utan att han behöver rapportera det till dig.Sex är inte det viktigaste i ett förhållande
Ramona, jag vet att vi inte har samma sexuella behov. Jag har inte ögon för andra när jag är tillsammans med någon, det har jag aldrig haft. Sex är inte det viktigaste i ett förhållande, och tro det eller ej, jag kan leva helt utan det också. Att vara kåt på någon, att vilja ha sex med någon handlar FÖR MIG om kärlek. Inte om ett ligg med någon random nisse i kön på ICA. För då menar du väl att du blir kåt på personens utseende?
Men det är väl där problemet ligger. Jag vill inte ha sex med någon jag inte har känslor för, jag tycker inte om sexualiteten som ett fysiskt begär som man bara måste stilla till vilket pris som helst.