Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men självklart inte!! Du ska absolut inte vara otrogen ifall du tycker att det är jättefel och ifall du känner dig som ett svin. Det är ju en självklarhet.Är det fel att jag känner att det är fel att vilja ha sex med någon annan bakom ryggen på dne man är ihop med? Om man pratat om det och det är ok för båda, då blir det ju inget moraliskt av det utan då är det fritt fram, men JAG skulle vilja vara den som beslutar ifall en sådan sak är ok för mig eller inte.
Men hur stoppar man det då? Jag bestämmer ju liksom inte över en biologisk handling på hur min kropp reagerar. Lika lite som jag styr ifall jag är törstig eller hungrig, så styr jag inte över vem jag attraheras av och vem jag vill ha sex med.Så om vi pratar om oss själva, som varenda en jävel i tråden gjort, så tycker inte jag att det är ok att vara kåt på en annan människa när man är i ett förhållande där respektive inget vet.
Jag tror bara du inte har samma sexuella drift. Jag tror inte att du förstår hur det är att snacka med en kille i ICA-kön och känna att man nog hade kunnat tänka sig att ligga med honom i bilen på parkeringen. Jag är verkligen ingen översexuell människa, jag klarar mig på lite sex, men jag har i alla fall förståelse för människor som går omkring och är konstant kåta. De som hade kunnat ligga precis när som helst du frågar dem.Men jag är väl jävligt udda i planeten som tycker så.
...fast kåthet är nog inte alltid så lätt att styra över. Det bara händer liksom...
Fast då kan du inte vara tillsammans med någon som har en frisk sexualdrift. För sådär är det för typ alla friska människor. De känner någon gång att de vill ligga med någon. De blir liksom bara kåta, helt utan anledning och bara för att det är så naturen fungerar.Min partner hade fått vara hur jävla kåt på varenda fruntimmer han ser, men inte utan att tala om det för mig så jag själv kan välja om jag vill vara delaktig i ett sådant förhållande.
Ja det var väl därför du skrev det, för att få reaktion. Lite omotiverat att dra in... eh religion och droger.
Äsch. Jag hänger inte med i det du skriver.
Men jag fattar inte. Vad är ett "sådant förhållande"? Ett förhållande där bägge har en sexdrift och blir tända på folk?
Förstår du inte att kåtheten inte är problemet??
Min partner hade fått vara hur jävla kåt på varenda fruntimmer han ser, men inte utan att tala om det för mig så jag själv kan välja om jag vill vara delaktig i ett sådant förhållande.
Det är ok att vara kåt på någon, bara den berättar om det så partnern vet om det. Så tycker jag.
Kåt för mig är just när man känner att man vill ha sex med någon i icakön på parkeringen, och det är just det som jag vänder mig emot att man känner utan att delge det för partnern. Jag vill inte att den jag älskar döljer sådana saker för mig så jag gissar att om jag någonsin träffar någon så för vi ha en sådan ÖVERENSKOMMELSE oss emellan...
Hur är det inte kåtheten som är problemet? Om kåtheten inte var ett problem så skulle du väl inte behöva känna till den?
Läste du mitt förslag på sms-konversation...?
Och det var ju här jag ville att du skulle förklara så att jag kunde förstå. För jag förstår inte hur du vill sätta en begränsning på någonting biologiskt.Kåt för mig är just när man känner att man vill ha sex med någon i icakön på parkeringen, och det är just det som jag vänder mig emot att man känner utan att delge det för partnern. Jag vill inte att den jag älskar döljer sådana saker för mig så jag gissar att om jag någonsin träffar någon så för vi ha en sådan ÖVERENSKOMMELSE oss emellan...
Nej det har jag väl inte påstått heller.
Kåt för mig är just när man känner att man vill ha sex med någon i icakön på parkeringen, och det är just det som jag vänder mig emot att man känner utan att delge det för partnern. Jag vill inte att den jag älskar döljer sådana saker för mig så jag gissar att om jag någonsin träffar någon så för vi ha en sådan ÖVERENSKOMMELSE oss emellan...
Som någon skrev här tidigare - det skulle bli ett jäkla babblande (om onödiga saker)då ;-) Tycker du att man ska föra bok över dagens/veckans attraktioner och lustar och rapportera? Huh!
Kontrollbehov!
Vad skulle du göra med infon din sambo rapporterade till dig? Säga "tack" och leva vidare eller blir svartsjuk och misstänksam?
...och med en sådan ÖVERENSKOMMELSE kommer förmodligen din tilltänkte partner att sticka innan överenskommelsen är "underskriven". Tyvärr Enya tror jag det är så.