Paddis kommentar - ska leta upp den - igår/imorse. BRBVarför är du misstänksam mot Mirtai nu? Förut höll du henne åt det godare hållet och motiverade delvis dina röster på vad hon trodde, vad har ändrats?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Paddis kommentar - ska leta upp den - igår/imorse. BRBVarför är du misstänksam mot Mirtai nu? Förut höll du henne åt det godare hållet och motiverade delvis dina röster på vad hon trodde, vad har ändrats?
Ileo - pliiiis kom med lite teorier och inte bara magkänsla. Detta är en som jag kanske ändå tror kan vara en nybörjar god utan information. Neutral och om någon skulle kunna vara god av alla de andra så är det hon.
+ att hon röstade på Mirtai får mig att tro att hon trodde att M är fårulv. Och när jag nu läser om leken så tycker jag att det verkar passa in.I o m fårulven kan det som ser ut som en perfekt rad vara helt bogus....
Återigen, ett inlägg som skaver...Äsch... inte bra att bli av med två goda på en gång sådär, och ängeln dessutom! Ferrari var ju lite skum, men jag tänkte ju ändå att någon borde ha kollat upp henne närmare och gått på mer om hon hade varit ulv...
Men Ferrari stack ju ut ganska rejält? Jag känner ändå att det var ganska naturligt att den goda lyan kollade just henne?Återigen, ett inlägg som skaver...
Goda sidan har inte så många chanser att "kolla upp" saker, så varför borde just Ferrari blivit "kollad" (ok, nu tror jag ju att Habina gjort det och fått god som svar, men GO nämner inte detta heller. varför?)
Jo, men det finns inte många chanser till att "kolla upp" (tolkar jag som sia typ) Den välsignade har en sia och Goda lyan har ett paket med sia (som de skickar till en levande spelare som väljer vem den siar). Visst, Ferrari var skum.Men Ferrari stack ju ut ganska rejält? Jag känner ändå att det var ganska naturligt att den goda lyan kollade just henne?
Hon tar upp det i sitt teoriinlägg strax efter, så jag får kanske backa på detta...Jo, men det finns inte många chanser till att "kolla upp" (tolkar jag som sia typ) Den välsignade har en sia och Goda lyan har ett paket med sia (som de skickar till en levande spelare som väljer vem den siar). Visst, Ferrari var skum.
Den välsignade bör ha använt sin sia natt 1 för att inte riskera att åka ut innan den kunde användas. Här är jag inte säker på vem som blev siad.
Paketet med sian ser jag som troligt att Habina har fått. (alternativt är hon den välsignade... eller både och)
Alltså, GO "klandrar" FiaM för att ha dragit med sig Ferrari, för att Ferrari var lite skum och det borde märkts om hon var siad ond. GO verkar säker på att Ferrari är "kollad" men nämner inte det Habina har skrivit. Jag vet inte, det kanske inte alls betyder något, men jag fastnade för det när jag läste det.
Som flera av er vet så kommer min veterinär-kusin på besök och ska undersöka min älskade lilla underbara tappra sjuka hund. Så jag kommer inte komma in något mer tror jag.
Vad menar du här? Hur skulle goda lyan kunna kolla någon alls?Men Ferrari stack ju ut ganska rejält? Jag känner ändå att det var ganska naturligt att den goda lyan kollade just henne?
Jag hittar inte inlägget just nu men jag uppfattade det som att den goda lyan kunde skicka sior i sina paket.Vad menar du här? Hur skulle goda lyan kunna kolla någon alls?
Jo de har kunnat skicka en sia, men det är den som får sian som bestämmer vem som ska sias.Jag hittar inte inlägget just nu men jag uppfattade det som att den goda lyan kunde skicka sior i sina paket.
Jag hänger med lite dåligt idag också, tyvärr. Ska försöka hinna så gott jag kan innan DL, men om du har möjlighet - varför tror du mer på Lobelia än Mirtai? Jag funderar ju en del kring Mirtai speciellt eftersom Paddi visade sig vara god, men finns det anledning till att tro att nån annan är mer "säkert" ond så är det ju inget jag tänker låsa fast mig vid.Jo, det är min tanke. Men måste jag välja en av dem tror jag mer på lobelia än mirtai. Men den här förbaskade () dubbellynchen gör mig nervös, för ulvarna kan ju försöka få ut en god...
Jag hänger med lite dåligt idag också, tyvärr. Ska försöka hinna så gott jag kan innan DL, men om du har möjlighet - varför tror du mer på Lobelia än Mirtai? Jag funderar ju en del kring Mirtai speciellt eftersom Paddi visade sig vara god, men finns det anledning till att tro att nån annan är mer "säkert" ond så är det ju inget jag tänker låsa fast mig vid.
Tror du att Lobelia kan vara fårulven (ska försöka hitta nån röstlista att titta på)? För spontant känns det ju som att det kan vara ganska bra att få ut den idag.