Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Paddington och @cirkus
Jag tycker det är en intressant tanke! Men det som gör mig lite tveksam är att Ferrari ändrade sin röst till just Klara? Det fanns ju fler med 2 röster.
Jag tänker att en ond tvilling har mer nytta av att den andra tvillingen lever än vad den goda har.
Jag kanske tänker fel men den goda tvillingen kan ju lättare hjälpa sin sida vinna utan den onda. En ensam ond som inte har någon info eller känner till andra roller har ett väldigt svårt uppdrag menar jag.
Att som god tvilling vilka rösta ut sin onda partner känns mer troligt än att som ond vilja rösta ut den goda
UPPDATERING!
- Ska ni gå ut, My Lord?
- Jag tar en promenad, Carson. Sådana här amerikanskan fester är kanske inte riktigt… Ja, du förstår!
- Absolut, My Lord!
- Men säg för sjutton inget om det till mamma! Onödigt att hon får veta att hon har rätt! Åh, hon kommer att bli outhärdlig!
- Mr Branson gick till paret Bates stuga, My Lord. Kanske…
- Underbart! Dit finns det inte en chans att hon går så länge Downton inte är jämnat med marken. Där kan jag hålla mig undan hennes förmaningar. Eh… Och ärligt talat Marys och Coras också. Inte ett ord till någon, Carson!
Paddington var Robert, greve av Grantham - borgmästare
DL5 kl 21.30
Sitter äntligen vid datorn. Tyvärr hade jag det här på känn. Nu skall jag summera mina tankar från igår, det blev lite hastigt där.
Sitter äntligen vid datorn. Tyvärr hade jag det här på känn. Nu skall jag summera mina tankar från igår, det blev lite hastigt där.
VerkligenDe tankarna platsar i hall of fame
Det var ju snällt av dig. Men jag vill också ha någon att lita på.
Jag känner mig helt och fullt lost.
Jag kanske missat något men hade verkligen den goda lyan tillgång till spioninfo första natten?
Godförklara du dig själv nu?
Dvs en godförklaring
Men regler är att skydda sig själv första natten. Och det är ingen uttalad natt som god lyan fick sia. Så hur skulle ängeln veta vilken?
INFORMATION!
Vi funderar på att höja tempot genom att ha dubbellynch ikväll. Alla deltagare lägger en röst precis som vanligt, men de två som fått flest röster ryker.
Vi har funderat hit och dit över konsekvenserna och kan inte se att det skulle tokgynna/missgynna någon sida, men det är fullt möjligt att vi missat något. Men det vore kul att testa tycker vi.
Vad tycker ni? Meddela oss, antingen genom att skriva i leken eller genom era konversationer.
Hälsningar festfixarna/LLs
De tankarna platsar i hall of fame
rätt såJag syftade mest på min röst på lobelia, men min genomgång av spelarna var rätt rolig så här i efterhand.
Ja, vi hade högläsning @Habinarätt så
Årets understatement!!
och skrattfestJa, vi hade högläsning @Habina
har lagt in i HoF så att vi inte glömmer bort detDe tankarna platsar i hall of fame
och skrattfest
Lila bra att jag lägger en säkerhetsröst nu så jag inte glömmer bort tiden.
Som jag skrev tidigare är jag misstänker jag bollen pga hennes röster och hur hon skrev om q och snurris dag ett.
När nu mirtaii röstar på bollen så väljer även jag att göra det.
För jag hoppas å tror att mirtai är god, pga hennes statistik.
Blacksmithfarm röstar på bollen__
Ok. Snart dags att äta. Lika bra att rösta först.
Blacksmithfarm röstar på Paddington
Då jag tror att hon är ond. När jag gjorde min sammanställning i fm så kom jag fram till ett antal kandidater.
Mirtai som jag hoppas är god röstar där. Och habina som jag gissar är god verkar i sin sammanställning också fundera över paddi ()