HALLOWEENBAL PÅ DOWNTON ABBEY (ulvlek)

DL 5
17:04 cirkus röstar på Lobelia
18:28 Blacksmithfarm röstar på Mirtai
20:18 Mirtai röstar på Blacksmithfarm
20:40 Habina röstar på Lobelia
20:46 Hedinn röstar på Mirtai

Lobelia: 2
Mirtai: 2
Blacksmithfarm:1

Cirkus Jag har ofta svårt att läsa cirkus och i början så var jag som vanligt misstänksam, men cirkus letar onda på ett genuint vis. Hon har också som hon brukar bitit sig fast vid fel personer vilket hon är mer observant på när hon spelar ond. Jag håller Cirkus svagt åt det goda hållet.

Hedinn Lekte med delfinerna en kväll och har varit ganska inaktiv, det jag reagerar på nu är att Hedin verkar fråga Habina vem hon ska rösta på, lite insmickrande. Hedin har lagt en uddaröst på Mirtai, en sen röst på snurris när hon troligen visste vilket håll det barkade åt, missat samt varit med och försökt lyncha borgmästaren. Det är knappast någon smickrande rad. Jag har en känsla av att det döljs en ond här.

Lobelia röstar på Gabby_Ossy.

Jag tror det döljer sig en ond bakom inaktiviteten, jag har annars svårt att få ihop pusslet. Gabby har dessutom dålig röststatistik. Jag tror hon lutat sig mot lyan i råd hur hon ska rösta och bara flutit med och passat sig för att sticka ut.

DL 5
17:04 cirkus röstar på Lobelia
18:28 Blacksmithfarm röstar på Mirtai
20:18 Mirtai röstar på Blacksmithfarm
20:40 Habina röstar på Lobelia
20:46 Hedinn röstar på Mirtai
20:53 Lobelia röstar på Gabby_Ossy.

Lobelia: 2
Mirtai: 2
Blacksmithfarm:1
Gabby_ossy: 1

Jag tror det döljer sig en ond bakom inaktiviteten, jag har annars svårt att få ihop pusslet. Gabby har dessutom dålig röststatistik. Jag tror hon lutat sig mot lyan i råd hur hon ska rösta och bara flutit med och passat sig för att sticka ut.
Inte för att jag vill ha fler röster, men.... Du ger dig alltså? Eller har du någon annan där bakom som kommer att rädda dig?

kan inte låta bli att fundera över om det här är ett försök att få mig att ändra min röst från BSF till G_O och få ut två goda i en smäll?

Cirkus Jag har ofta svårt att läsa cirkus och i början så var jag som vanligt misstänksam, men cirkus letar onda på ett genuint vis. Hon har också som hon brukar bitit sig fast vid fel personer vilket hon är mer observant på när hon spelar ond. Jag håller Cirkus svagt åt det goda hållet.

Hedinn Lekte med delfinerna en kväll och har varit ganska inaktiv, det jag reagerar på nu är att Hedin verkar fråga Habina vem hon ska rösta på, lite insmickrande. Hedin har lagt en uddaröst på Mirtai, en sen röst på snurris när hon troligen visste vilket håll det barkade åt, missat samt varit med och försökt lyncha borgmästaren. Det är knappast någon smickrande rad. Jag har en känsla av att det döljs en ond här.
Fast nu kastar du väl ändå lite sten i glashus? Jag la min uddaröst i samma tid som du la en förstaröst på Blacksmithfarm i DL1, skillnaden var att någon följde din röst. Du röstade också på Snurrfian DL2, enbart 3 minuter före mig (en fjärderöst på Snurris). För att sen rösta på ängeln Ferrari när det stod mellan henne och onda bollen__

Ser din röststatistik bättre ut, menar du?

Att jag diskuterar med Habina har att göra med att jag håller henne som troligt god, med tanke på att hon försökte rädda Ferrari.

Jag har skrivit det fler gånger innan, jag får inte ihop teorin om fårulv, och räddningsröster på Klara. Dessutom röstade BSF så pass tidigt och var troligen inte online pga jobb så det känns vanskligt att lägga upp en plan med henne. Möjligen kunde hon vara ulv, men jag upplever det som hon letar ulvar genuint.

Fast nu kastar du väl ändå lite sten i glashus? Jag la min uddaröst i samma tid som du la en förstaröst på Blacksmithfarm i DL1, skillnaden var att någon följde din röst. Du röstade också på Snurrfian DL2, enbart 3 minuter före mig (en fjärderöst på Snurris). För att sen rösta på ängeln Ferrari när det stod mellan henne och onda bollen__

Ser din röststatistik bättre ut, menar du?

Att jag diskuterar med Habina har att göra med att jag håller henne som troligt god, med tanke på att hon försökte rädda Ferrari.
Nej min röststatistik är inte direkt lysande. De 3 minuterna gör dock stor skillnad. Jag upplever det som du följde efter när det ändå verkade kört.

Jag höll Habina god, men att hon misstänker mig gnager, och ser jag helst att vi får ut minst en ond, helst 2. Och jag vet ju min roll

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 051
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 580
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 385
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar