Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jaaa?? ville du någotSjälvklart, vi måste ju fortsätta nu när vi har töjt ut magsäcken till max hemma hos dig...
hm du hann och klistra in ser jagjaaa?? ville du något
Mm, den dumma telefonen postade ju innan jag hade skrivit något.hm du hann och klistra in ser jag
Inte för att jag vill ha fler röster, men.... Du ger dig alltså? Eller har du någon annan där bakom som kommer att rädda dig?Lobelia röstar på Gabby_Ossy.
Jag tror det döljer sig en ond bakom inaktiviteten, jag har annars svårt att få ihop pusslet. Gabby har dessutom dålig röststatistik. Jag tror hon lutat sig mot lyan i råd hur hon ska rösta och bara flutit med och passat sig för att sticka ut.
Lobelia röstar på Gabby_Ossy.
Jag tror det döljer sig en ond bakom inaktiviteten, jag har annars svårt att få ihop pusslet. Gabby har dessutom dålig röststatistik. Jag tror hon lutat sig mot lyan i råd hur hon ska rösta och bara flutit med och passat sig för att sticka ut.
DU och din honingsitter här och smuttar på en excellent Chardonnay, väldigt fyllig och med en bouquet av honing....
Fast nu kastar du väl ändå lite sten i glashus? Jag la min uddaröst i samma tid som du la en förstaröst på Blacksmithfarm i DL1, skillnaden var att någon följde din röst. Du röstade också på Snurrfian DL2, enbart 3 minuter före mig (en fjärderöst på Snurris). För att sen rösta på ängeln Ferrari när det stod mellan henne och onda bollen__Cirkus Jag har ofta svårt att läsa cirkus och i början så var jag som vanligt misstänksam, men cirkus letar onda på ett genuint vis. Hon har också som hon brukar bitit sig fast vid fel personer vilket hon är mer observant på när hon spelar ond. Jag håller Cirkus svagt åt det goda hållet.
Hedinn Lekte med delfinerna en kväll och har varit ganska inaktiv, det jag reagerar på nu är att Hedin verkar fråga Habina vem hon ska rösta på, lite insmickrande. Hedin har lagt en uddaröst på Mirtai, en sen röst på snurris när hon troligen visste vilket håll det barkade åt, missat samt varit med och försökt lyncha borgmästaren. Det är knappast någon smickrande rad. Jag har en känsla av att det döljs en ond här.
Smittad av @Lobelias Padda?Mm, den dumma telefonen postade ju innan jag hade skrivit något.
Jag ser helst att du ändrar din röst från BSF då jag tror hon är god.kan inte låta bli att fundera över om det här är ett försök att få mig att ändra min röst från BSF till G_O och få ut två goda i en smäll?
Jag ser helst att du ändrar din röst från BSF då jag tror hon är god.
Nej min röststatistik är inte direkt lysande. De 3 minuterna gör dock stor skillnad. Jag upplever det som du följde efter när det ändå verkade kört.Fast nu kastar du väl ändå lite sten i glashus? Jag la min uddaröst i samma tid som du la en förstaröst på Blacksmithfarm i DL1, skillnaden var att någon följde din röst. Du röstade också på Snurrfian DL2, enbart 3 minuter före mig (en fjärderöst på Snurris). För att sen rösta på ängeln Ferrari när det stod mellan henne och onda bollen__
Ser din röststatistik bättre ut, menar du?
Att jag diskuterar med Habina har att göra med att jag håller henne som troligt god, med tanke på att hon försökte rädda Ferrari.
Jag tror det är mirtai, funderar på att ändra röst, hon kan vara fårulven. Habinas misstankar mot mig och Mirtai stökar till det en del.@Lobelia,
efter Gabby_Ossi, vem håller du mest misstänkt?