Sorry, hade tänkt bidra med mer idag men vi hade ingen ström imorse/förmiddags efter nattens stormande och sedan har vi haft farsdags-firande.
Den här dubbellynchen verkar intressant, att få ut två onda (om det nu är så många) låter såklart bra men en borde vi ju i alla fall lyckas pricka
Förutom mig själv så har vi kvar:
cirkus,
Bsf och
Habina som jag just nu vill hålla som mer troligt goda. cirkus pga bla att hon var först på att kommentera Snurris "tabbe", bsf för att hon varit tidigt pådrivande mot både q och snurris, och habina för att hon försökte försvara Ferrari.
Vilket lämnar
Mirtai, Lobelia, Hedinn och
Ileo som mer troligt onda.
Hittills är det Mirtai och Lobelia av dessa som har röster.
Mirtai röstar Snurrfian, Snurrfian, bollen__, Paddington
Lobelia röstar Bsf, Snurrfian, Ferrari, Mirtai
Hedinn röstar Mirtai, Snurrfian, (bollen__), Paddington
Ileo röstar Bsf, Snurrfian, Paddington, Paddington
Jag förstår tankarna att Mirtai skulle kunna vara fårulven, hon har haft kanske lite för bra statistik där i början. jag har också tidigare nämnt (tror jag) att det har känts som att hennes röster kommit lite "out of the blue", att hon har huggit på existerande teorier. Hon har alltså varit snabb med att lägga rösten men inte direkt kommenterat eller diskuterat den hon röstar på innan hon lägger rösten. Kan bero på att rösterna bara är ett spel för gallerierna och försök att få en lagom fin röstrad.
Gabby_Ossi röstar på Mirtai