HALLOWEENBAL PÅ DOWNTON ABBEY (ulvlek)

Jag tolkar det som att gabby och mirtai var goda och hamnar i goda lyan.

Jag är därmed övertygad om att blacksmithfarm är ond, eftersom hon räddade lobelia, som jag också tror är ond.
Då begår du ett misstag, men eftersom jag varken vet ut eller in, så spelar det egentligen ingen roll...

Hallå!
Jag är tillbaka nu och är så sjukt ledsen! Vi har bestämt att Dagmar ska få somna på tisdag. Känns skit och helvete. Men det är rätt beslut.
:heart:heart:heart:heart
skickar ett gäng kramar till dig, förstår att det är jobbigt - men det är rätt beslut. Ibland bara vet man att det är dags :heart:heart

Kvar i leken:
Cirkus
Jag
Habina
Hedinn
Lobelia
Ileo

Om, jag säger om, jag vågar hålla kvar i mina nuvarande teorier någotsånär så är de möjliga ulvarna Cirkus, Hedinn och Ileo. Men tusan vet alltså. Jag vill ju tro att Habina är god pga ferrari, och Lobelia pga att hon höll mig som god.

Vem luras?:arghh:

Hmpf, de här nymodigheterna är alldeles för många och att VÅGA servera middag utan footmen?? Jag har alltid haft den största respekt för dig Lady Mary men nu är måttet rågat! Jag avgår!!
Ledsen, men jag har pratat med paret Bates så de har bäddat i stugan. Jag hoppas vi kan diskutera det här imorgon. Men skynda dig nu dit och ta med dig... Andy (som ser ut som en gul häst plötsligt!). Så har du en footman där i alla fall!

Kvar i leken:
Cirkus
Jag
Habina
Hedinn
Lobelia
Ileo

Om, jag säger om, jag vågar hålla kvar i mina nuvarande teorier någotsånär så är de möjliga ulvarna Cirkus, Hedinn och Ileo. Men tusan vet alltså. Jag vill ju tro att Habina är god pga ferrari, och Lobelia pga att hon höll mig som god.

Vem luras?:arghh:

Jag känner mig ganska övertygad om din och lobelias ondhet, som jag redovisat om tidigare. Sedan tror jag att hedinn eller ileo är lady edith... Vilket gör att cirkus måste vara god. Men jag orkar inte tänka så mycket mer än så just nu. Jag måste sova. :(

Vet inte längre om jag vill överleva natten, men jag tror i alla fall att jag kommer att göra det, blir inte käkad fast jag typ varit godförklarad länge. :p

deadline.gif

digital-clock-1000-clip-art.jpg
:nailbiting:

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 051
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 580
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 385
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar