Blä och kram.Hallå!
Jag är tillbaka nu och är så sjukt ledsen! Vi har bestämt att Dagmar ska få somna på tisdag. Känns skit och helvete. Men det är rätt beslut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blä och kram.Hallå!
Jag är tillbaka nu och är så sjukt ledsen! Vi har bestämt att Dagmar ska få somna på tisdag. Känns skit och helvete. Men det är rätt beslut.
Då begår du ett misstag, men eftersom jag varken vet ut eller in, så spelar det egentligen ingen roll...Jag tolkar det som att gabby och mirtai var goda och hamnar i goda lyan.
Jag är därmed övertygad om att blacksmithfarm är ond, eftersom hon räddade lobelia, som jag också tror är ond.
Åh så trevligt, har du bjudit in byfolket till en av dina tillställningar!
Så nytänkande!
Det verkar inte bättre@Lobelia Mirtai och Gabby_Ossi var Bybor, antar jag.
Ah, vad dum jag är ....
Village People, bybor.
Vafan...
Kram! heartHallå!
Vad ser du ut som ett frågetecken för? Har de begått en kupp?
heartheartHallå!
Ledsen, men jag har pratat med paret Bates så de har bäddat i stugan. Jag hoppas vi kan diskutera det här imorgon. Men skynda dig nu dit och ta med dig... Andy (som ser ut som en gul häst plötsligt!). Så har du en footman där i alla fall!Hmpf, de här nymodigheterna är alldeles för många och att VÅGA servera middag utan footmen?? Jag har alltid haft den största respekt för dig Lady Mary men nu är måttet rågat! Jag avgår!!
Kvar i leken:
Cirkus
Jag
Habina
Hedinn
Lobelia
Ileo
Om, jag säger om, jag vågar hålla kvar i mina nuvarande teorier någotsånär så är de möjliga ulvarna Cirkus, Hedinn och Ileo. Men tusan vet alltså. Jag vill ju tro att Habina är god pga ferrari, och Lobelia pga att hon höll mig som god.
Vem luras?
Hallå!