HALLOWEENBAL PÅ DOWNTON ABBEY (ulvlek)

Det var så trevligt att vi sparade alla bybor att gömma våra eminenta ulvar bakom. Och så himla bra rad vi fick eftersom bollen__ offrade sig så vi skulle få inforad till oss:bow:
Vi räknade ut att FiaM var jägaren och höll tummarna för att hon skulle fortsätta jaga Ferrari- men vi bedömde det som hyfsat stor chans att hon iaf skulle ta med en god utifrån vad hon skrivit om.
BSF kan vittna om en mycket förjust och uppspelt Q vid frukosten på lördag morgon :D

Jag är mest förvånad över att inte alla fattade att Habina hade siat Lobelia!
Men att hon också försökte få med Mirtai i fallet - jag gissar att hon trodde att Mirtai också var ond
Jamen, jag trodde ju inte att det fanns några sior i omlopp. Jag velade som tusan där, faktiskt, men kom fram till att byfånen måste ha använt sin första natten, och att Habina fått paketet med sian i. Alltså borde ingen sia finnas kvar att sia Lobelia med.

Jag tycker du ska få assistpoäng. :D
Jaaaa
:D

Jamen, jag trodde ju inte att det fanns några sior i omlopp. Jag velade som tusan där, faktiskt, men kom fram till att byfånen måste ha använt sin första natten, och att Habina fått paketet med sian i. Alltså borde ingen sia finnas kvar att sia Lobelia med.

Jaaaa

Fast eftersom det inte fanns någon begränsning i vem som kunde få paket så fick väl Habina alla paketen. Vi räknade ut att hon borde fått paket med sia till igår

och så vårt segervapen Hedinn som hittade oss ( via Lobelia)
Oh vad vi hoppades att Lady Edith skulle valt onda sidan men efter Snurrfian rök så trodde vi inte att du skulle hitta oss:cool:
Så bra att du fann Lobelia och så vi kunde bli med i matchen på allvar!

Jaaaa

Fast det kluriga var ju att spioninfon var i stället för paket en natt.

Så habinas egna sia gick till att sia Ferrari och sen kom paketet med sia och då siade hon Lobelia

Fast eftersom det inte fanns någon begränsning i vem som kunde få paket så fick väl Habina alla paketen. Vi räknade ut att hon borde fått paket med sia till igår
Men det fanns bara 2 möliga sior, hennes egen och den i paketet.
Och jag tog för givet att någon siades natt 1 (jag trodde lobelia siat mig, ju) och att habina siade ferrari med ett paket.
Då fanns inga kvar efter det.

Jag vill tacka mina eminenta lyavänner- fantastisk lya- nog den bästa jag varit med :love: Skitbra jobbat och kanon samarbete och för att inte tala om att vi haft kul också:rofl:
Tack till LLs för underbart Tema, roliga och kluriga uppdateringar,rolig lek och bra kontakt i konversationerna:)
Tack till alla andra deltagare för en underhållande lek:D
sist men inte minst vill jag tacka @Lenis som såg till att dra ut mig innan jag sabbade allt för onda sidan:laugh:
(fast jag var inte glad när jag fick veta efter DL att jag var bestulen:meh::p)

Jag skrev bara vad jag drog för slutsatser om dig, det hade jag gjort som God också. Idén att fårulven skulle både lagt dold och öppen röst för att rädda klara var befängd och dessutom inte sann.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 051
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 580
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 385
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar