Men - vad sjutton, helt hopplöst att göra roliga uppdateringar när jag inte får döda folk! En liten dj*vla mysig stuga, vad är det för kul med det!
Exakt - mer blod åt folket!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men - vad sjutton, helt hopplöst att göra roliga uppdateringar när jag inte får döda folk! En liten dj*vla mysig stuga, vad är det för kul med det!
Nästa gång får du slänga folk i tortyrkammaren iställetExakt - mer blod åt folket!
och @cirkus fick revanch på mig nu
Jamen, jag trodde ju inte att det fanns några sior i omlopp. Jag velade som tusan där, faktiskt, men kom fram till att byfånen måste ha använt sin första natten, och att Habina fått paketet med sian i. Alltså borde ingen sia finnas kvar att sia Lobelia med.Jag är mest förvånad över att inte alla fattade att Habina hade siat Lobelia!
Men att hon också försökte få med Mirtai i fallet - jag gissar att hon trodde att Mirtai också var ond
JaaaaJag tycker du ska få assistpoäng.
BSF 10 poäng!!Jamen, jag trodde ju inte att det fanns några sior i omlopp. Jag velade som tusan där, faktiskt, men kom fram till att byfånen måste ha använt sin första natten, och att Habina fått paketet med sian i. Alltså borde ingen sia finnas kvar att sia Lobelia med.
Jaaaa
Jamen, jag trodde ju inte att det fanns några sior i omlopp. Jag velade som tusan där, faktiskt, men kom fram till att byfånen måste ha använt sin första natten, och att Habina fått paketet med sian i. Alltså borde ingen sia finnas kvar att sia Lobelia med.
Jaaaa
Jamen, jag trodde ju inte att det fanns några sior i omlopp. Jag velade som tusan där, faktiskt, men kom fram till att byfånen måste ha använt sin första natten, och att Habina fått paketet med sian i. Alltså borde ingen sia finnas kvar att sia Lobelia med.
Jaaaa
Men det fanns bara 2 möliga sior, hennes egen och den i paketet.Fast eftersom det inte fanns någon begränsning i vem som kunde få paket så fick väl Habina alla paketen. Vi räknade ut att hon borde fått paket med sia till igår
Ja, men det var ju ett dygn förskjutet iom att hon inte siade första natten, och det ställde till det för min logik.Fast det kluriga var ju att spioninfon var i stället för paket en natt.
Så habinas egna sia gick till att sia Ferrari och sen kom paketet med sia och då siade hon Lobelia
jo hon kan få plats hos ossJagar minsann att jag utnämner @Blacksmithfarm till hedersulv.
Vad säger ni mina vänner @cirkus ,@quarter4ever @Snurrfian @Hedinn @bollen__ ?