HALLOWEENBAL PÅ DOWNTON ABBEY (ulvlek)

Men det fanns bara 2 möliga sior, hennes egen och den i paketet.
Och jag tog för givet att någon siades natt 1 (jag trodde lobelia siat mig, ju) och att habina siade ferrari med ett paket.
Då fanns inga kvar efter det.
sedan är det ju det där med att hålla koll på hur paketen kommer;)
inget paket kunde komma ut förrän tidigast efter DL2

Ja, men det var ju ett dygn förskjutet iom att hon inte siade första natten, och det ställde till det för min logik. :)
aha nureppar jag hur du mebar - du hade hittat byfånen i Lobellia och trodde Habina bara fått paket . Så när Lobelia kastade fram sitt försvar att habina kanske inte hade den roll hon trodde så blev du också misstänksam för du höll Lobelia som byfånen...

Jag är mest förvånad över att inte alla fattade att Habina hade siat Lobelia!
Men att hon också försökte få med Mirtai i fallet - jag gissar att hon trodde att Mirtai också var ond

Jag fattade men var så otroligt övertygad att BSF också var ulv att jag lät min röst ligga kvar där eftersom det såg ut som Lobelia skulle ryka ändå. När sedan BSF ändrade i sista minuten så hann jag inte med

Stort grattis onda, det var en välförtjänt seger! :bow:

Tack alla LL för en toppenrolig lek. För min del kändes det mest som "leken där ingen lyssnade på vad jag egentligen sade". :rofl:

Jag är mest stolt över att Hedinn var Lady Edith, det tog jag på min spionrad jag fick "Lady Edith gissar på Paddington". :D

Däremot glömde jag bort att jag hade en sia, därav fördröjningen. :o

Ett extra stort tack till goda lyan, som bara fortsatte att mata på med paket till mig. Jag som älskar paket! :love:

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 051
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 580
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 385
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar