Jagar minsann att jag utnämner @Blacksmithfarm till hedersulv.
Vad säger ni mina vänner @cirkus ,@quarter4ever @Snurrfian @Hedinn @bollen__ ?
jo hon kan få plats hos oss
Avd. Bsf är alltid ond?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jagar minsann att jag utnämner @Blacksmithfarm till hedersulv.
Vad säger ni mina vänner @cirkus ,@quarter4ever @Snurrfian @Hedinn @bollen__ ?
jo hon kan få plats hos oss
sedan är det ju det där med att hålla koll på hur paketen kommerMen det fanns bara 2 möliga sior, hennes egen och den i paketet.
Och jag tog för givet att någon siades natt 1 (jag trodde lobelia siat mig, ju) och att habina siade ferrari med ett paket.
Då fanns inga kvar efter det.
hur visste du det?Jag har haft kul också, det var jätteroligt att få vara med trots att man blev lynchad först.
Men jag viiiiiiiiiiiste ju att cirkus var ond!!!!!!!!
Jag hade det på känn, men hittade ju inte vad jag reagerat på (förutom röstraden). Så jag tänkte att jag säkert inbillat mig.Jag har haft kul också, det var jätteroligt att få vara med trots att man blev lynchad först.
aha nureppar jag hur du mebar - du hade hittat byfånen i Lobellia och trodde Habina bara fått paket . Så när Lobelia kastade fram sitt försvar att habina kanske inte hade den roll hon trodde så blev du också misstänksam för du höll Lobelia som byfånen...Ja, men det var ju ett dygn förskjutet iom att hon inte siade första natten, och det ställde till det för min logik.
aha nureppar jag hur du mebar - du hade hittat byfånen i Lobellia och trodde Habina bara fått paket . Så när Lobelia kastade fram sitt försvar att habina kanske inte hade den roll hon trodde så blev du också misstänksam för du höll Lobelia som byfånen...
behöver jag säga att jag är på telefonen
Ja, precis.
Näbehöver jag säga att jag är på telefonen
Jag har haft kul också, det var jätteroligt att få vara med trots att man blev lynchad först.
Jag är mest förvånad över att inte alla fattade att Habina hade siat Lobelia!
Men att hon också försökte få med Mirtai i fallet - jag gissar att hon trodde att Mirtai också var ond
Och att jag alltid ska bli misstänkt. Suck ^^
När man är ond så misstänker de goda en och är man god så misstänker de onda enOch att jag alltid ska bli misstänkt. Suck ^^
Och att jag alltid ska bli misstänkt. Suck ^^
Och jag misstänker alltid ferrari Det var mycket praktiskt denna gången.När man är ond så misstänker de goda en och är man god så misstänker de onda en