Godförklara du dig själv nu?Det är möjligt att Ferrari fått info men hon kan iaf inte ha siat mig för då hade hon röstat någon annan stans
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Godförklara du dig själv nu?Det är möjligt att Ferrari fått info men hon kan iaf inte ha siat mig för då hade hon röstat någon annan stans
Inte första natten.Jag kanske missat något men hade verkligen den goda lyan tillgång till spioninfo första natten?
Men det står ju att de får välja valfri nattt.Inte första natten.
F
Dt det står ju valfri natt... Kanske kunde de välja natt 1??
Sluta krångla till det så, jag har ju inte tid! Är DL 21.30 idag igen? Tänkte om jag kan hinna in strax före och se om det hänt nåt.
Godförklara du dig själv nu?
13. Gabby_Ossi. Har haft dåligt med tid och inte bidragit med ett jota förutom att vara med och lyncha bollen__
Fan, nu börjar ju jag också fundera.
Samma här.Jag hann tänka "oups, blev hon inte lite väl hård mot gabby där? Innan jag scrollade upp för att se vem som skrev.
Du har ju varit på hälsohem - så det måste ju ses som ren kompensation att du tar bägge
om mirtai luras.Vad mer exakt? Om du orkar en bulle till eller om mirtai lurar dig?
Men det står ju att de får välja valfri nattt.
Varför inte ta första natten Isf?
Dvs en godförklaringInser nu att det kan tolkas så men det var ett försök att säga att om Ferrari siat mig (vilket jag vet inte är gjort) så skulle hon röstat annorlunda
Men regler är att skydda sig själv första natten. Och det är ingen uttalad natt som god lyan fick sia. Så hur skulle ängeln veta vilken?Inte första natten.
Dvs en godförklaring
Goda lyan siar väl inte, goda lyan ger bort paket...Men regler är att skydda sig själv första natten. Och det är ingen uttalad natt som god lyan fick sia. Så hur skulle ängeln veta vilken?