Jag ska försöka se om jag kan göra ngn vettig sammanställning själv. Jag tar bara med de som är kvar i leken
Lobelia skriver ett väldigt långt och fylligt inlägg i #742. Det som förbryllar mig lite är att det i stort sett mest handlar om Paddi. Hon tar upp både postivit och negativt och slutar i ett "neutral" plusset är att Paddi nosat upp bollen - själv är jag inte alls säker på att det är ett plus, lyan kan lika gärna trott att bollen__ var god. Lobelia är svårplacerad för mig. Bara det att hon inte får mig att haja till får mig lite misstänksam, hon kommer inte högst upp på listan, men hon finns där
Blacksmithfarm,efter att det har visat sig att hon troligtvis inte har den roll jag trodde igår så har hon hamnat högt upp på min misstankelista: Habina som jag håller som god har röstat på henne två gånger. I DL 1 så kan hennes röst vara en avledningsmanöver, likaså diskussionen som hon hade efter DL1 med Q (jag är fortfarande inne på att det kan varit rent spel för gallerierna). Just nu så känns det som att hon är väldigt noga med att bli kompis med den godförklarade Habina och det gör mig också misstänksam
cirkus. det är jag
Habina är med största sannolikhet god. Hon försökte få oss att fatta Ferraris roll och det tror jag att hon gjorde genom att hon hade info. Idag tror jag att hon famlar i blindo lika mycket som vi andra. Intressant att hon verkar ha släppt bsf -
@Habina jag är lite nyfiken på varför du har släppt bsf? För jag kan inte så någon större anledning jämfört med igår till att göra det. Och varför en röst på Lobelia?