Visserligen har hon en fin rad, men jag tycker inte Mirtais två röster på Snurris samt första rösten på bollen ger tillräckligt mycket för att jag ska sätta henne åt godare hållet, sedan skaver även den tidiga rösten på bollen igår som kom "outoftheblue" och att den kom efter att jag gått igenom bollen och landat i mina tankar. Känns som om hon gjorde det lätt för sig att följa mina tankar å rösta där..
Sedan är det Ileo som jag inte blir klok på. Hon missuppfattar och pudlar flera gånger, kommer in sent och lägger en udda röst på mig igår med misstankar från DL1 som hon inte tog upp inför DL2 där hon hakade på drevet mot Snurris istället. Å nu kommer hon in igen strax innan DL och skriver att hon inte förstår hur hon ska teoria och strax efter kommer det tankar från henne.
Tycker även tankarna som Cirkus tar upp om Hedinn och BSF är intressanta å jag behöver fundera mer över dem..
Utifrån ovanstående Paddington röstar på Mirtai
Sedan är det Ileo som jag inte blir klok på. Hon missuppfattar och pudlar flera gånger, kommer in sent och lägger en udda röst på mig igår med misstankar från DL1 som hon inte tog upp inför DL2 där hon hakade på drevet mot Snurris istället. Å nu kommer hon in igen strax innan DL och skriver att hon inte förstår hur hon ska teoria och strax efter kommer det tankar från henne.
Tycker även tankarna som Cirkus tar upp om Hedinn och BSF är intressanta å jag behöver fundera mer över dem..
Utifrån ovanstående Paddington röstar på Mirtai