HALLOWEENBAL PÅ DOWNTON ABBEY (ulvlek)

Jag väljer att rösta på samma dom igår. i mina ögon är det ganska misstänkt att Snurrfian valde att lägga sin röst på BSF istället för på Ferrari när hon försökte skydda sig själv. Var det helt enkelt så att hon försökte skydda en kollega eller är jag totalt lurad?
FiaM röstar på Ferrari

Tyvärr tidsbrist idag igen, jag ska ta och gå igenom leken och skriva mer i kväll men just nu får jag mer gå på min snabba genomläsning och vad jag kommit fram till tidigare. Jag kan inte släppa Ferrari och som god spion med risk att åka ut första DL skulle jag själv försöka peka ut min onda nemesis. Ferrari har också följt upp med en del konstiga teorier och utpekande.

Lobelia röstar på Ferrari

På väg hem från restaurangen...
Hann tyvärr inte in innan vi skulle åka men ska försöka få iväg en röst nu. Har bara skummat senaste sidorna. Går på känslan jag fick i förmiddags, att bollen inte riktigt velat ta ställning. Tex i DL1 när Snurrfian började diskuteras, skulle kunna vara en ulvkollega som varken vill försvara eller driva på misstankarna.

Gabby_ Ossi röstar på bollen__

(tyvärr väldigt svagt, jag vet...)

På väg hem från restaurangen...
Hann tyvärr inte in innan vi skulle åka men ska försöka få iväg en röst nu. Har bara skummat senaste sidorna. Går på känslan jag fick i förmiddags, att bollen inte riktigt velat ta ställning. Tex i DL1 när Snurrfian började diskuteras, skulle kunna vara en ulvkollega som varken vill försvara eller driva på misstankarna.

Gabby_ Ossi röstar på bollen__

(tyvärr väldigt svagt, jag vet...)
Jo, för jag sitter inte i lyan så hur skulle jag kunna veta att Snurrfian var ond? Nåja, om jag åker behöver inte LL ta in ersättare iaf :) Tror dock att det är ulvarna och inte goda sidan som tjänar på det den här lynchen..

Har jag missat ngn?

DL 3
18:03 Mirtai röstar på bollen
18:18 Blacksmithfarm röstar på bollen__
20:23 bollen__ röstar på BSF
20:26 cirkus röstar på Habina
20:35 Ileo röstar på Paddington
20:54 Ferrari röstar på Mirtai
21:05 Habina röstar på blacksmithfarm
21:09 cirkus ändrar röst till Ferrari
21:20 Paddington röstar på bollen__
21:21 FiaM röstar på Ferrari
21:21 Lobelia röstar på Ferrari
21:23 Gabby_ Ossi röstar på bollen__

Bollen 4
Bsf 2
Paddington 1
Mirtai 1
Ferrari 3

Hedinn missat??

UPPDATERING!

Daisy smög genom tysta korridorer för att möta Lady Flintshire. I korgen låg de – korvarna som Daisy stoppat fulla med dynamit. De skulle placeras ut på lämpligt ställe för att antändas vid behov. Planen var genial. Vem brydde sig om en kokerska som gick runt med en massa korv? Om nu någon ens skulle se henne.
- Vad gör du här, Daisy?
Carson!
- Eh… Jag skulle bara ta ner den här korven… Till matkällaren.
- Korv?
- Ja, den var kvar i köket…
- Passar mig utmärkt, sa Carson och tog en av korvarna. Jag är uthungrad. Mycket att göra! Thomas… Suck! Och var sjutton är Jimmy?
Carson bet i korven, tuggade och... så kom explosionen. Men det var inte dynamiten. Carson var helt intakt och högröd av ilska.

- Det var det äckligaste jag någonsin smakat! Nog för att jag misstänkte att Mrs Patmore dolt din inkompetens, men så till den milda grad! Nu åker du ut och det ikväll!

Utan att riktigt vetat hur det gått till stod Daisy ute på gården.

bollen_ var Daisy – ond tvilling och spion

Natt-DL kl 10.30

UPPDATERING!

Daisy smög genom tysta korridorer för att möta Lady Flintshire. I korgen låg de – korvarna som Daisy stoppat fulla med dynamit. De skulle placeras ut på lämpligt ställe för att antändas vid behov. Planen var genial. Vem brydde sig om en kokerska som gick runt med en massa korv? Om nu någon ens skulle se henne.
- Vad gör du här, Daisy?
Carson!
- Korv?
- Passar mig utmärkt, sa Carson och tog en av korvarna. Jag är uthungrad. Mycket att göra! Thomas… Suck! Och var sjutton är Jimmy?
Carson bet i korven, tuggade och... så kom explosionen. Men det var inte dynamiten. Carson var helt intakt och högröd av ilska.

- Det var det äckligaste jag någonsin smakat! Nog för att jag misstänkte att Mrs Patmore dolt din inkompetens, men så till den milda grad! Nu åker du ut och det ikväll!

Natt-DL kl 10.30
Yes.
Hade hellre tagit en ulv till... Men inte illa :D

UPPDATERING!

- Vad gör du här, Daisy?
Carson!
- Korv?

Natt-DL kl 10.30
Jag saknar fårtarmarna! :angel: (nä jag har fortfarande inte lyckats somna. Suck)

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 055
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 596
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 404
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 552
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar