Gör inte det... Gör någonting annat. Kör Ford Fiesta som jag tänker göra strax. Sorry för ingen OT-färg, fick inte till det på min egna @Paddington
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gör inte det... Gör någonting annat. Kör Ford Fiesta som jag tänker göra strax. Sorry för ingen OT-färg, fick inte till det på min egna @Paddington
Jo, för jag sitter inte i lyan så hur skulle jag kunna veta att Snurrfian var ond? Nåja, om jag åker behöver inte LL ta in ersättare iaf Tror dock att det är ulvarna och inte goda sidan som tjänar på det den här lynchen..På väg hem från restaurangen...
Hann tyvärr inte in innan vi skulle åka men ska försöka få iväg en röst nu. Har bara skummat senaste sidorna. Går på känslan jag fick i förmiddags, att bollen inte riktigt velat ta ställning. Tex i DL1 när Snurrfian började diskuteras, skulle kunna vara en ulvkollega som varken vill försvara eller driva på misstankarna.
Gabby_ Ossi röstar på bollen__
(tyvärr väldigt svagt, jag vet...)
Yes.UPPDATERING!
Daisy smög genom tysta korridorer för att möta Lady Flintshire. I korgen låg de – korvarna som Daisy stoppat fulla med dynamit. De skulle placeras ut på lämpligt ställe för att antändas vid behov. Planen var genial. Vem brydde sig om en kokerska som gick runt med en massa korv? Om nu någon ens skulle se henne.
- Vad gör du här, Daisy?
Carson!
- Eh… Jag skulle bara ta ner den här korven… Till matkällaren.
- Korv?
- Ja, den var kvar i köket…
- Passar mig utmärkt, sa Carson och tog en av korvarna. Jag är uthungrad. Mycket att göra! Thomas… Suck! Och var sjutton är Jimmy?
Carson bet i korven, tuggade och... så kom explosionen. Men det var inte dynamiten. Carson var helt intakt och högröd av ilska.
- Det var det äckligaste jag någonsin smakat! Nog för att jag misstänkte att Mrs Patmore dolt din inkompetens, men så till den milda grad! Nu åker du ut och det ikväll!
Utan att riktigt vetat hur det gått till stod Daisy ute på gården.
bollen_ var Daisy – ond tvilling och spion
Natt-DL kl 10.30
Ja Ferrari lär ju i alla fall inte vara tvillingSynd att bollen inte var ulv, men bra ändå . Jag tror jag måste omvärdera Ferraris roll.
Oh spanking.Hrmpf! Det tycks som att @Hedinn snott åt sig en vinflaska och försvunnit. Sådant kan inte tolereras. Eller - jo. Som granny brukar säga är Hedinn knappast den första som gjort något dylikt Downton. Men när det tycks resultera i missad röst, då är det dags för spanking! Carson!
tja bli delfin eller spankad av carson. Tufft val@Hedinn blev kanske en delfin och simmade iväg. (Sorry alltså men jag tycker det när något av det roligaste som typ någonsin hänt så kommer aldrig släppa det. ) och nu lät det som att jag har världens torraste liv....
Jag saknar fårtarmarna! (nä jag har fortfarande inte lyckats somna. Suck)UPPDATERING!
Daisy smög genom tysta korridorer för att möta Lady Flintshire. I korgen låg de – korvarna som Daisy stoppat fulla med dynamit. De skulle placeras ut på lämpligt ställe för att antändas vid behov. Planen var genial. Vem brydde sig om en kokerska som gick runt med en massa korv? Om nu någon ens skulle se henne.
- Vad gör du här, Daisy?
Carson!
- Eh… Jag skulle bara ta ner den här korven… Till matkällaren.
- Korv?
- Ja, den var kvar i köket…
- Passar mig utmärkt, sa Carson och tog en av korvarna. Jag är uthungrad. Mycket att göra! Thomas… Suck! Och var sjutton är Jimmy?
Carson bet i korven, tuggade och... så kom explosionen. Men det var inte dynamiten. Carson var helt intakt och högröd av ilska.
- Det var det äckligaste jag någonsin smakat! Nog för att jag misstänkte att Mrs Patmore dolt din inkompetens, men så till den milda grad! Nu åker du ut och det ikväll!
Utan att riktigt vetat hur det gått till stod Daisy ute på gården.
bollen_ var Daisy – ond tvilling och spion
Natt-DL kl 10.30
Jamen desamma! synd vi inte fick testa på denna variant av tvillingarna mera!Rip bollen. (Jag vet att du var motståndarsidan, men är man tvilling så är man. )
Eller se till att du missar?Oh spanking.
Då ska jag se till att inte missa några röster...